網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月18日 星期二

一圖睇晒 18國家審美標準 生活+趣聞,



每個人嘅審美眼光都唔同,而最近有人用咗一張相,然後搵咗18個國家嘅平面設計師,叫佢哋將相中模特兒執到最正為止。雖然測試本來冇香港份,但我哋就整埋落去,咁各國女神身形到底會係點呢?

今次有英國公司做測試,搵咗18個唔同國家嘅freelance P圖女達人,叫佢哋將原相執到最吸引到佢國家嘅人為止,點執都得,但就唔可以露點,睇下唔同國家對身形嘅標準如何,點樣先叫完美體態。有部份設計師就保留原相模特兒嘅身形,只係輕輕修改,亦有國家整成比較誇張嘅漏斗身形。今次睇落最肥美嘅就係西班牙,而中國就搞到好似有厭食症咁。意大利都仍然係冇得輸,繼續keep住model身形,但盛產美女同世界小姐嘅委內瑞拉,P出嚟嘅效果完全唔對封面,大家可以去下面睇晒咁多個國家。

其實我覺得如果呢個測試係搵男人執相嘅話就會完全唔同,所以我決定親自執番劑,不過用Photoshop咁大工程就唔好喇,用美國秀秀搞搞發現原來自己鍾意美國妹身形,不過巨籮同粗腿唔得,要瘦返兩個碼先掂。至於胸又唔使太勁,C就夠嚕,結果整成點?收埋咗喺最底。

資料來源



鍾意就快D Share啦!