網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月18日 星期二

爭住認老闆娘 莊思敏唔知苟芸慧搞乜 莊思敏,苟芸慧,





其他影片:>>






苟芸慧出年就同大台完約,被打入冷宮嘅苟姑娘亦都舖定路開餐廳! 不過,大台依家冇咩花旦,梗係想盡辦法挽留苟姑娘啦!

原本大台就以「唔夠騷」做理由,要苟姑娘賠6個位數字,依家為咗希望留住佢個人,即時唔講賠錢,轉同佢講合作。大台呢一招講心唔講金,成唔成功就未知!不過,我哋就知莊思敏同苟姑娘原來冇份入股間點心舖!

睇番間點心公司持有人,只係由有一叫「盧國熹」持有,至於起勢係微博宣傳嘅苟姑娘,以及聲稱投資七位數字嘅莊思敏,就連名都唔見有一個! 一個二個爭住認老闆娘,依家點先? 我哋就打咗去問莊思敏啦,聽落佢就有少少猶豫喎!佢話︰「我哋嘅DEAL係九月,我唔知點解苟姑娘會咁做,咁早公開件事。」

莊思敏同苟姑娘依家都唔係股東,咁又點解畫先? 佢話︰「嗱!所有嘢真係唔方便講,因為依家有啲法律上嘅文件要處理,咁之後應該會有定案。」

總之咩都係處理緊,邊個先係大股東唔緊要,學莊思敏話齋,最緊要合作愉快!

鍾意就快D Share啦!