網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月18日 星期二

汪峰送禮為鄧紫棋慶生 子怡醋爆罰跪榴槤 汪峰,章子怡,子怡,慶生,鄧紫棋,



汪峰送上自家品牌嘅耳機作為鄧紫棋24歲生日禮物,點知引嚟章子怡嘅無名醋意。

next 1/1 pre

子怡就話道:「Ziqi(紫棋)有~Ziyi(子怡)没有,等着回家跪榴槤。」汪峰真係做老好人不成嘍。

next 1/1 pre

汪峰為G.E.M.搞突擊慶生都花咗唔少心機,咁又難怪子怡有醋意既。

next 1/1 pre

G.E.M.真係去邊到都會有新聞發生。

next 1/1 pre

汪峰今次頭痕喇!

next 1/1 pre

為慶祝「國際漿」鄧紫棋(G.E.M.)24歲生日,內地歌手汪峰喺《中國好聲音》舉行記者會其間,搞咗個突擊慶生活動,記者會結束時,眾人向G.E.M.唱出生日歌,氹到伊人既驚又喜,歡喜若狂。汪峰除咗專誠準備咗一場貼心慶生活動外,仲特意送上自家品牌耳機作為生日禮物,對於熱愛音樂嘅G.E.M.嚟講,更見送禮者嘅心思。

見汪峰用心又貼心咁為G.E.M.搞慶生,搞到見慣風雨嘅章子怡都不是味兒,佢喺微博酸爆留言:「Ziqi(紫棋)有~Ziyi(子怡)没有,等着回家跪榴槤。」完完全全感受到嗰種醋味,不過子怡應該都係開玩笑啫,不少網友都留言話佢哋耍花槍添。

鍾意就快D Share啦!