網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月18日 星期二

阿徐髮型師Ben Lee曼谷受傷 兩親友離世 阿徐,徐濠縈,



容祖兒未能接受女粉絲遇難的消息,曾經見頭暈(左圖);至於徐濠縈的御用髮型師Ben Lee在爆炸中不幸受傷(右圖)。

next 1/1 pre

Bee Lee展示雙腿的傷勢。

next 1/1 pre

Bee Lee Instagram

next 1/1 pre

Bee Lee Instagram

next 1/1 pre

徐濠縈(資料圖片)

next 1/1 pre

容祖兒與遇難女粉絲合照。

next 1/1 pre

容祖兒發文哀悼粉絲。

next 1/1 pre

泰國曼谷四面佛昨晚發生爆炸案,造成多人傷亡,潮人徐濠縈的御用髮型師Ben Lee在爆炸中不幸受傷,他留言報平安:「Everyone I'm okay,the bomb was very very very horrible and scary.I'll stay in hospital for 2-3 nights, thanks very much for caring...and hope my friend and cousin rest in peace.(各位我無事,炸彈非常可怕同恐怖。我會留院2至3日,多謝關心。)」他亦提到自己有朋友同親人在事故中不幸離世,並希望他們得到安息。

Ben受傷後聯絡阿徐

對此,徐濠縈表示已和Ben取得聯絡,她說:「事發嗰陣,Ben同女友一行人咁啱就拜緊佛,爆炸後佢有打畀我,但當時我聽唔到,又冇睇新聞,因為佢嘅傷勢唔太嚴重,由第一間醫院轉去第二間醫院,先至同我聯絡上。」

Ben已接受手術取出碎片

阿徐表示Ben雙腿受傷,凌晨時分已進行手術,取出碎片,現時情況OK,她說:「我已經通知咗Eric Kwok等相熟朋友,會一路開住電話,睇吓有咩幫到手,我知有義工趕咗過去,我哋都有泰國朋友去幫手,始終識泰文溝通好啲。Ben身體上雖然冇大礙,但相信心理上一定好難過,始終女友個cousin同cousin朋友都不幸過身。」

阿徐擱置泰國行程

問到Ben的女友有否受傷?阿徐表示:「佢嘅女友傷勢輕微,但情緒好激動。」阿徐直言Ben的女友家人已起程飛往當地,相信Ben都會留在當地幫手處理後事,估計數日後會回港。另外,她亦表示九月有個工作要去泰國,原本仍在考慮中,但現在相信一定會推卻。

容祖兒驚聞女粉絲遇難

另外,其中一名遇難的死者是19歲香港女生陳詠釿(Vivian),原來Vivian是天后容祖兒(Joey)的粉絲,Joey得悉消息後感到非常難過,她向《東網》記者表示自己同Vivian年頭見過一次:「知道佢喺英國讀緊書,過去出席活動時經常都遇到佢,佢不時親自整作小禮物,好似頸巾送畀我…」

Joey昨晚收看新聞時發現報道中遇難者好面熟,所以立即向經理人霍汶希(Mani)查詢,其後證實死者正是Vivian(Joey粉絲),Joey驚聞消息後突然見頭暈,因為無法接受這個消息,Joey大讚Vivian好乖:「喺年頭見面時,Vivian仲曾經答應我返英國會用心讀書。」

鍾意就快D Share啦!