網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月2日 星期日

月租4萬 袁嘉敏搬中半山做林峯街坊 林峯,袁嘉敏,





其他影片:>>






34D袁嘉敏靠剝,成功喺內地剝出條登台路,最近仲升呢,由中環唐樓搬上月租四萬的舊山頂道豪宅曉峰閣,做林峯街坊!

細個住破舊鐵皮屋,袁嘉敏講明要努力向上爬,望有朝一日進駐山頂。兩年前,離開無綫簽太陽娛樂,袁嘉敏即撤出將軍澳堆填區日出康城,搬去中環唐樓,雖然環境唔多好,但挨住山腳,目標漸近。

到舊年憑《鴨王》一脫上位,袁嘉敏成為夜場女王,為「登山」儲備彈藥,數月前本刊已發現她跟地產經紀睇定山頂樓。早前又被影到與《東張西望》主持梁麗翹的前度、家住九龍塘經營美容生意的富家子Alan(黎嘉豪)密會。

為與金龜拉近距離,月前她拍板以月租四萬進駐舊山頂道曉峰閣,與家住帝景園的林峯做街坊。據知情者透露,富家子Alan最初只係搵Candy(袁嘉敏)拍美容廣告,合作過發現大家好傾得埋就經常聯絡;Alan話欣賞佢夠拼搏,就算雙方家庭背景有咁大差距,都冇影響佢哋繼續約會食飯。住豪宅識有錢仔,袁嘉敏果然博出條血路!
鍾意就快D Share啦!