網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月2日 星期日

陳凱琳煮兩味冧壽星仔鄭嘉穎 煮咩諗到頭都大 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳呻與男友鄭嘉穎分隔兩地,難以送上生日驚喜。

【太陽報專訊】陳凱琳昨日出席活動,問到男友鄭嘉穎本月15日生日,會如何慶祝?她即大發嬌嗔,表示諗到頭都大埋,又指因分隔兩地,想送驚喜都送唔到!文:影視組

陳凱琳(Grace)及徐肇平昨日到屯門V city出席《2歲生日PARTY UP》活動,穿紅裙示人的Grace紅光滿面,獲父親撐場並充當私人攝影師。Grace與徐肇平為V city繪製生日卡,並送予新鴻基地產代理有限公司租務副總經理孫雅茵小姐。

Grace自爆喜歡為朋友製造生日驚喜,問到將如何度過拍拖後男友鄭嘉穎首個生日?她說:「未知,佢喺橫店拍緊劇。(去橫店慶祝?)唔得,我都開咗劇,行唔開。(諗掂送咩驚喜?)未,佢喺橫店拍到9月底,始終分隔兩地,我都畀唔到佢!(特別重視拍拖後首個生日?)生日唔同聖誕節,重要啲,但諗嘢送畀男仔好難,佢又唔鍾意食甜嘢,諗到我頭都大埋!好在仲有半個月時間諗,或者叫徐肇平媽咪教我煮番兩味。」

徐肇平代母出「煮」意

徐肇平則代媽咪黃淑儀應承:「好呀!我同Grace係加拿大之友。(頭先同小朋友擲骰鬥大小,擲親都輸?)我冇乜運氣,要踏踏實實工作。(故意讓賽?)係」Grace即取笑他找藉口:「我同佢太老友,如果對佢客氣,佢反而唔慣。」

Grace與徐肇平為V city繪製生日卡,並送予新鴻基地產代理有限公司租務副總經理孫雅茵小姐(中)。
鍾意就快D Share啦!