網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月2日 星期日

朱晨麗否認「突然富貴」:冇呢啲事 朱晨麗,



朱晨麗DEEP V出活動,又話黐晒膠紙唔怕走光。

next 1/1 pre

賣萌勁CUTE。

next 1/1 pre

晒事業線,勁吸睛。

next 1/1 pre

側身睇。

next 1/1 pre

朱晨麗透露自己新劇同袁偉豪有親密戲份。

next 1/1 pre

朱晨麗

next 1/1 pre

藝人朱晨麗(Rebecca)於沙田出席商場活動,身穿桃紅低胸短裙的她更晒出事業線性感示人!其後她即場獻聲時又high爆搔首弄姿,效果頗為「動感」!

Rebecca於受訪時笑言自覺不太性感,更直言早已做好打底措施:「ok(性感)(活動中要烏身倒奶整甜品?)已黐晒膠紙防走光!(曾整甜品畀心儀對象?)so far未有,希望之後有機會!」

她表示已拍畢兩套無綫劇集,稍後會忙於為新劇《拆局專家》播出作宣傳。Rebecca又搞笑賣關子,透露自己劇中與袁偉豪有親密「屋企戲」。

談到與無綫的合約事宜,Rebecca坦言與無綫合作以來機會不斷:「有排都未完(約),長做呀!(有傳徐子珊可能約滿離巢,令你有更多機會?)公司不嬲好畀機會,事業上長做長有!(少咗人爭資源?)睇公司安排,都希望多啲其他機會!」

談到有指她「突然富貴」揮金買樓兼坐頭等艙,Rebecca說:「過咗去,冇呢啲事,唔回應喇!(坐頭等?)自己儲錢同家人去。」

鍾意就快D Share啦!