網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月31日 星期一

郭嘉文提議開拍《4個港姐去旅行》 郭嘉文,港姐,



龐卓欣(左)同郭嘉文齊齊見傳媒。

next 1/1 pre

龐卓欣話返到屋企同家人睇重播睇到凌晨五點。

next 1/1 pre

龐卓欣話男友都覺得自己拎亞軍都好自豪呀。

next 1/1 pre

郭嘉文仲提議開拍《4個港姐去旅行》,認真好諗頭。

next 1/1 pre

龐卓欣(左起)、麥明詩、郭嘉文、林凱恩

next 1/1 pre

今屆港姐亞軍龐卓欣(Ada)及季軍郭嘉文(Karmen)等於電視城會見傳媒。

Ada透露回家後與家人重睇比賽的表現至凌晨五點才休息,她自覺比預期更淡定。談到家人的獎勵,Ada表示喜獲家人於朋友的餐廳包場慶祝:「屋企人喺餐廳等到3點,想親身恭喜我。(知你鍾意先去蘭桂坊?)唔係,餐廳係朋友開嘅,平時12點就已經關門。」

談到她當選後會面對多種誘惑,有否向男友大派定心丸?Ada直言:「冇,對佢係好事,個個都知佢係我男友,佢好自豪,佢都讚我淡定,因為我平時都傻吓傻吓。」

至於Karmen就笑言決賽後歸家獲送蛋糕慶祝,更與家人齊齊重睇決賽表現。談到男友對她獲獎有何表示?她即自認單身,更提議與港姐拍攝旅遊節目:「之前有《4個小生去旅行》,我哋4個就(冠亞季及友誼小姐)可以拍《4個港姐去旅行》。」身旁的Ada就即自認為食,又笑言想拍攝飲食節目。

鍾意就快D Share啦!