網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月1日 星期六

鍾麗緹未計劃結婚:有人唔係好想 鍾麗緹,鍾麗,



兩人喺公開場合,大晒恩愛。

next 1/1 pre

二人又以手拼成心形。

next 1/1 pre

情深對望。

next 1/1 pre

睇吓鍾麗緹幾冧。

next 1/1 pre

嘩,原來張倫碩有成八舊腹肌。

next 1/1 pre

就咁傾偈已經好開心。

next 1/1 pre

性感女神鍾麗緹與內地藝人男友張倫碩出席男裝騷,張倫碩在騷上以壓軸姿勢出現作謝幕。兩人在布景板合照時表現甜蜜,張碩倫親吻鍾麗緹面頰,二人又以手拼成心形。鍾麗緹身穿低胸裙,張倫碩對女友的性感打扮大叫:「Oh my god!太美了,每天都要這樣。」

張倫碩稱今次是首度在港行騷,為此,他每天也少食多運動,對於男友身材,鍾麗緹大讚:「佢身材幾正,有8舊腹肌。(你滿唔滿意佢嘅身材?)我要流鼻血喇!」問到張倫碩會否做內衣騷?他笑謂女友應該會介意,怎料鍾麗緹竟說:「我好大方。」兩人打情罵俏一番。鍾麗緹又大讚對方唱歌、演戲樣樣皆能,記者笑指她已把對方私有化時,鍾麗緹向男友撒嬌說:「你再唱一次歌,我會考慮。」張倫碩聞言即場唱出黎明的國語歌《心在跳》,冧得鍾麗緹掩嘴甜笑,並說:「Pass(合格)。佢之前都有喺節目向我唱歌,搞到我好怕醜。」當催促兩人趕快結婚時,張倫碩稱太快,鍾麗緹便說:「有人唔係好想,順其自然」問到張倫碩與鍾麗緹的小朋友是否合得來時,鍾麗緹表示:「佢喺節目同我既小朋友玩得好開心。」張倫碩笑言:「他們很喜歡玩我,我是大玩具。」

提到日前《好報》影到張倫碩為鍾麗緹拿手袋,鍾麗緹大讚男友有紳士風度:「肯定加分,佢好靚仔,但一般靚仔都好要面子,唔肯幫女人拎手袋,但佢唔會。」張倫碩即開玩笑指對方的手袋有三十斤重。

鍾意就快D Share啦!