掃呢頁CODE去手機

2015年8月1日 星期六

都係港姐!麥明詩龐卓欣兩種戀愛態度 麥明詩,龐卓欣,港姐,



想知點解咁講?睇佢哋講咩咪知咯。

next 1/1 pre

麥明詩話唔會考慮年紀大自己好多嘅男仔。

next 1/1 pre

李思捷(資料圖片)

next 1/1 pre

Ada就話唔介意公開戀情,仲話唔公開好似唔尊重男友咁,呢位女友真係唔話得喇。

next 1/1 pre

佢仲大爆男友對於被稱讚大隻大感開心。

next 1/1 pre

林凱恩(左)同吳佩欣受訪時笑得好開心。

next 1/1 pre

佢哋仲異口同聲話自己有男仔頭一面。

next 1/1 pre

郭嘉文(前排中)大合照時大晒事業線,即時搶晒「峰」頭。

next 1/1 pre

《2015香港小姐競選》一眾候選佳麗在將軍澳電視城錄影節目《今晚睇李》,面對主持李思捷的尖銳問題,大熱門(1)麥明詩(Louisa)果然係「十優狀元」,轉數快地笑言會「沉默是金」,她接受《東網》訪問時說:「我會用『沉默是金』應對,我諗佢都會就住我哋。」

談到會否擔心冧女無數的思捷向她發動追求攻勢?她即請思捷食檸檬謂:「唔會我哋年紀相差咁大。(鄭嘉穎都同陳凱琳拍拖)聽講思捷都有幾個緋聞女友,應該冇咁多空餘時間。」提到(4)龐卓欣(Ada)高調拖男友行街,Louisa力撐對方:「佢一向都冇話避忌,有男朋友都係正常,咁青春唔出奇。」惟問到她有否男友時,她大賣關子:「唔知哩,呢啲好私人問題,遲啲大家就知,哈哈!」更稱即使有男友都會選擇陪家人。

至於被拍得冧爆會男友的Ada,透露與男友Solomon拍拖兩年,認為毋須為參選收埋戀情:「佢係我男朋友,情侶攬吓、拖吓手係應該嘅,同埋拍拖我都係講真實啫!大家係真感情,唔講反而好似唔尊重男朋友。」她又指大會沒有規定不准拍拖:「自己對私人生活一向都唔介意公開,因為冇乜嘢唔見得光。」更笑稱男友因獲讚而感開心:「報道讚佢大隻,話佢似消防員,又話佢似韓國人,讚佢咪開心番。」

(5)林凱恩(Iris)表示錄影《今晚睇李》對一眾港姐是另一個考驗,她笑言這也可以讓觀眾看到港姐有別於平時的「港女」面:「我喺香港出世,咁當然係『港女』,自己一時時,有時似男仔,一時又好似女仔。」談到Ada高調拍拖晒恩愛,(7)吳佩欣(Sylvia)覺得她與男友拍拖很Sweet,亦替她獲男友支持感開心,但她則不覺得自己是「港女」,並謂自己性格男仔頭。

鍾意就快D Share啦!