掃呢頁CODE去手機

2015年8月1日 星期六

松岡陳嘉桓周嘉莉比堅尼歎日光浴! 陳嘉桓,松岡,周嘉莉,



松岡陳嘉桓周嘉莉齊齊以比堅尼上陣歎日光浴!

next 1/1 pre

陳嘉桓呢個POSE冇得彈!

next 1/1 pre

松岡(左)同陳嘉桓晒腰做瑜伽!

next 1/1 pre

仲有得歎SPA,正呀!

next 1/1 pre

仲有得去水上樂園玩添,好爽呀!

next 1/1 pre

松岡大膽玩刺激滑梯!

next 1/1 pre

松岡好性感呀!

next 1/1 pre

松岡(左起)、陳嘉桓、周嘉莉齊齊享受陽光與海灘!

next 1/1 pre

松岡(左起)、陳嘉桓、周嘉莉玩得好開心!

next 1/1 pre

女星陳嘉桓(Rose)、松岡李那及周嘉莉為有線節目《3S 放大假》擔任主持,眾女前往泰國沙美島,在陽光與海灘下大解放以比堅尼上陣,一班陽光美女更不擔意被曬黑,盡情在醉人景緻下享受陽光浴,Rose更笑說:「香港好少咁水清沙幼嘅沙灘,而且好多人,所以我平時唔會去沙灘,今日可以喺呢度好好享受日光浴。」

三女傾心事

在浪漫的海島日落薰陶下,三位美女開始聊起心事,更大談擇偶條件,周嘉莉對另一半的身型竟有奇怪的要求:「男朋友唔好太高,唔係就要抬高個頭同佢講嘢,太辛苦而且我個人好『毒』,我鍾意喺屋企,佢識煮飯就夠浪漫。」

松岡大膽玩刺激滑梯

三女又到芭堤雅的水上樂園放肆大玩,松岡李那更挑戰由高處九十度垂直下水的滑梯,相反而Rose卻在玩「龜速急流」,她笑說:「今次係我第一次同松岡李那去旅行,我發現原來佢好大膽,有咩我唔敢玩嘅嘢佢都會試。」

鍾意就快D Share啦!