網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月20日 星期日

袁嘉敏酸爆冇興趣演妓女 袁嘉敏,

袁嘉敏

袁嘉敏酸爆冇興趣演妓女

女星袁嘉敏(Candy)在電影《鴨王》中,搏到盡全裸露點演出,但卻未有獲邀再拍《鴨王2》。對此,她昨日在電話中透露沒有不快:「上集我角色死咗,都冇預到會再演落去,況且我暫時唔想拍喜劇同演妓女。之前喺《竊聽風雲3》演過妓女,但人哋係大製作。」對於監製王晶點名力捧林莉嫻做《鴨王2》的秘密武器,Candy表示未知對方是誰,但對王晶一貫口味有所保留:「男同女睇女仔角度唔同嘅,我有時唔覺得佢鍾意啲嘢有幾好。佢有自己喜好,總會睇到啲人哋睇唔到嘅嘢,祝佢拍攝順利!」

此外,Candy昨晚出席電影節活動時,透露正籌備寫真及散文,文章主要講其兒時夢中情人,笑言曾想入服裝間偷看黃子華裸體。至於寫真則會繼續性感,打算在澳洲沙漠全裸。

鍾意就快D Share啦!