網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月20日 星期日

尹天照妻血癌復發:有事先至知幾愛對方 尹天照,癌,





其他影片:>>






現年50歲嘅亞視前一哥尹天照,憑住一套《我和殭屍有個約會》同萬綺雯情侶檔做到街知巷聞,近年已轉戰大陸市場,更成為虔誠教徒,即使之前曾有人斟佢拍殭屍,尹天照都以宗教理由拒絕。

今日有周刊報道,指尹天照日前喺一間中學嘅佈道會分享見證,自揭愛妻Theresa於4年前患上血癌,更講到一度哽咽,加上自己又患咗類風濕,兩公婆嘅醫藥費加埋都唔輕,不過好彩最後佢靠住自己嘅信仰,慢慢走出陰霾。

4年前Theresa發現患上血癌,令尹天照大受打擊,後來經同樣患癌嘅髮型師好友開解,開始決志信主。及後Theresa接受咗自體骨髓移植手術,但可惜兩年前癌症又再復發,每日要服用6,000蚊嘅新藥控制病情,同時尹天照又發現自己患上類風濕,要打兩千蚊一支嘅生物製劑,既要醫病,又要供樓,經濟負擔好重,但阿照為咗照顧太太,寧願推job同劇。就在太太準備接受親人移植骨髓手術前,阿照才驚悉胞兄去世的消息。

阿照於佈道會上謂,太太患病後,令佢先至發現自己真係好愛對方:「我紅過,但最重要,始終係我太太。我唔追求做第二個張家輝,當人經歷過生死,就覺得名利都係虛幻。」

阿照又自言,從小缺乏屋企人嘅愛,同兄姊感情唔好,加上父母早亡,82年為咗搵食加入亞視藝員訓練班。因為沒嘗到多少家庭溫暖,故阿照喺亞視特別搏命,希望靠自己捱出頭。佢仲自爆拍《我和殭屍有個約會》嘅時候,有好多動作場面都係親身上陣,曾喺天橋跳向巴士、甚至喺20樓跳落街,雖然最終劇集令佢一躍成為亞視首席小生,贏盡名利金錢,近年就轉戰內地市場搵真銀。

尹天照又講到佢經歷過亞視幾次嘅震盪,佢話亞視當時幾年換一次老闆,正所謂一朝天子一朝臣,當時尹天照由閒角做到主角,一換老闆又要由閒角做起,一起一落,落完又升番上嚟,真係人都癲,結果每次都要入老闆房,同對方講:「我敢誇口自己係全亞視年輕藝員裡面最識演戲嗰個!我演得又打得,你想我點都得!」亞視呢份工,真係唔易做!

(資料圖片) 尹天照和萬綺雯在《我和殭屍有個約會》嘅情侶檔深入民。(劇照) 尹天照當年拍《我和殭屍有個約會》嘅時候唔錫身搏到盡,很多危險場面均親身上陣。
尹天照與太太相識相愛32年,感情深厚。 尹天照與好友張文慈成日結伴一齊出席教會活動。
鍾意就快D Share啦!