網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月20日 星期日

原來係佢…聽完音樂會上錯車



今晚街頭表演音樂創作人黎曉陽首次「入室」、喺蘭桂坊開騷,黃子華、林一峰等都來捧場,王菲同竇唯個女靖童約九點左右偕兩名友人到場,兩友人儼如左右護法護住童童,不過童童亦好乖,應記者要求影相。越大越靚女嘅童童,樣子同王菲直頭翻版一樣,但眉宇間就見爸爸竇唯嘅影子。

童童聽咗一陣,就同朋友離開,出來時記者想影相,友人即謂趕時間,想推童童走,不過童童好合作咁企定十秒影相,之後折返場地,逗留約十分鐘左右再出來,原來友人同佢call咗的士。出來時女友人代為開路,甫現身即舉高手喊道:「唔好影喇唔好影喇!」點知友人忙亂中上錯的士,童童即示意後面嗰架先至係,上車後童童都忍唔住偷笑,笑朋友傻豬上錯車。

真係同王菲餅印一樣 大家睇下搵唔搵到童童? 企定定任影
童童終於除褸…講真今晚真係好熱下… 上錯車,即轉車,上番啱先。
鍾意就快D Share啦!