掃呢頁CODE去手機

2015年9月16日 星期三

膝傷患!連詩雅出戰挪威遭醫生警告停跑 連詩雅,



連詩雅(右上)同Inez進行地獄式體能特訓。

next 1/1 pre

連詩雅雖膝蓋有傷患,但佢愈痛愈跑!

next 1/1 pre

Inez因為練跑而冇時間打排球!

next 1/1 pre

連詩雅(左)孖住Inez練拳!

next 1/1 pre

兩個都好CHOK!

next 1/1 pre

玩得好開心咁喎!

next 1/1 pre

Inez幫連詩雅(下)拉筋!

next 1/1 pre

又齊齊做雙人瑜伽!

next 1/1 pre

Inez進行核心肌肉訓練!

next 1/1 pre

現場有專業人員以「狼牙棒」為Shiga嘅傷患進行劇痛治療!

next 1/1 pre

Shiga表情痛苦,不停嗌痛!

next 1/1 pre

Shiga(左)孖Inez將齊齊跑出香港!

next 1/1 pre

歌手連詩雅(Shiga)與早前盛傳被硬撬過檔的前鄧麗欣排球隊Loey「球花」之一梁諾妍(Inez),近數月為出戰本月19日北歐挪威舉行的大型馬拉松賽事的半馬比賽進行地獄式體能特訓,實行跑出香港!二人日前到拳館進行非一般訓練,除了對打泰拳操心肺功能外,還作瑜伽動作柔軟度訓練,現場有專業人員以「狼牙棒」為Shiga多年來跑姿錯誤而導致的傷患進行劇痛治療,治療期間她不斷湧現痛苦表情及連番尖叫:「痛呀!」

目標2.5小時跑完

強忍痛楚受訪的Shiga表示,所有訓練均以完成半馬賽事為目標,坦言因以往腳「月爭」先落地的跑姿不正確,導致膝蓋長年勞損:「平時跑10K多,今次第一次跑半馬,所以真係搵咗個教練嚟Train我哋,佢可以針對我哋唔同嘅需要糾正跑姿。(今次係首次跑出香港?)係,我哋會去到挪威參加北歐一年一度嘅大型馬拉松,自己都好緊張,好開心,但某程度上又好有使命感,希望可以完成賽事,同埋好開心有人同自己一齊跑,有朋友問我:『唔驚變比較咩?』我反而覺得係互相鼓勵。」Inez則表示二人共設有一個時間目標:「想喺兩個半鐘內跑完半馬,所以比賽前兩個月就開始訓練,一定要增強體能先接受挑戰。」她們齊聲表示除了固定的集訓外,亦各自練跑,Shiga與Inez暫時1K(一公里)的最佳成績分別是5分30秒及4分10秒。

怕傷患影響運動及走路

問Shiga膝蓋傷患情況?她說:「之前睇骨科、物理治療師、照X光,都話成個膝頭腫脹,係關節筋膜炎、肌肉發炎,依家有食消炎藥,同埋要經常敷腳,老實講,依家跑步對我嚟講好吃力,所以醫生同我講跑之餘要有充分休息,唔可以太過Overuse膝頭,否則就會影響日後嘅行動,甚至有可能跛。(醫生有冇叫你唔好跑半馬?)當然係勸我休息多啲,警告我要我停跑,我唔係唔想聽,但真係好想完成賽事,惟有唔好逼自己日日操,一痛就停,抖一抖先再嚟過。(痛到食止痛藥?)有,其實都真係驚好似醫生咁講會影響之後做運動或行路,但呢個時刻係諗住跑完先算,因為心理上嘅興奮係可以掩蓋所有痛,所以一定唔會放棄。」

被老闆捉住睇醫生

談到Inez是否因備戰賽事而退出Loey排球隊,她說:「依家每星期最少跑3至4晚,真係冇咁多時間再同排球隊練多兩晚,如果之後有時間,都會打番排球。」Shiga補充:「我發覺為呢個賽事,有好多其他運動都要放埋一邊,我都暫停咗跳舞,如果之後對腳冇事,我都會跳番舞。」問她們的男朋友有否心痛其特訓?Shiga笑指老闆最擔心其傷患:「佢叫我量力而為,係佢日日打電話畀我,捉我睇醫生。」Inez則說:「所有朋友都支持我哋。」

鍾意就快D Share啦!