掃呢頁CODE去手機

2015年9月16日 星期三

吳浩康考船牌 約鍾舒漫出海 [FACE - 434] 浩康,鍾舒漫,吳浩康,MF,



吳浩康身形同之前一樣咁脹,考試前同船牌師傅傾偈,作最後衝刺!

全知言

吳浩康考船牌 約鍾舒漫出海

吳浩康雖然成日被影到偷食,但佢出名識自我增值,做過泰拳教練又撈過保險,估唔到𠵱家學埋揸船。

上星期見阿 Deep現身中環海事處,佢就話原來今日嚟考二級船牌,仲合格埋,佢𠵱家可以揸 15米以下遊艇。問佢係咪想同鍾舒漫出海,佢就話:「我其實學咗兩三個月喇,我有通知佢,咁我當然想啦,但都要睇佢賞唔賞面!」連偷食都原諒你,同你出海又有咩問題呀?

溝女叻、揸船都得,吳浩康𠵱家可以揸 15米以內嘅遊艇,溝女本錢又升呢喇!

吳浩康偷食多次,但女友鍾舒漫都原諒,佢話想同鍾舒漫出海,但就驚佢唔賞面喎!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!