網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月2日 星期三

聚少離多多拗撬 周麗淇狠撇徐正曦 徐正曦,周麗淇,



徐正曦喺周麗淇生日當日送上一句「Happy Birthday!」後,估唔到周麗淇一句神回「保重」嚟表示大家情已逝。

next 1/1 pre

兩人因聚少離多關係,喺相處上多咗拗撬而分手。

next 1/1 pre

周麗淇想喺事業上嚟個衝刺,所以今次頭也不回狠撇男方。

next 1/1 pre

兩年情咁就完結咗……

next 1/1 pre

徐正曦對周麗淇嘅生日祝福。

next 1/1 pre

勢估唔到周麗淇一句說話,就KO咗呢段情!

next 1/1 pre

周麗淇生日當日與劇組人員一齊過,仲自拍甫上微博。

next 1/1 pre

周麗淇生日當日收到劇組送嘅蛋糕。

next 1/1 pre

周麗淇

next 1/1 pre

周麗淇(左)、周汶錡

next 1/1 pre

藝人周麗淇(Niki)前年9月被爆與內地小生徐正曦,因合拍內地劇集《衛子夫》撻着,而共譜相差6年的姊弟戀,事後兩人承認拍拖,雖然愛得低調,但仍不時公開晒恩愛。不過,在Niki 36歲生日的第二日,卻驚爆這對金童玉女已分手。

徐正曦於8月30日凌晨12時在微博留言祝福,更上載Niki的四張生活照,令人以為兩人關係仍非常親密。不過,Niki竟在昨晚十時二十七分留言:「謝謝你的祝福!希望你一切安好!保重!」令網友懷疑兩人情已逝。其實,近日已傳出兩人感情生變,Niki早前於上海受訪時,表示不會與徐正曦過生日,只與劇組一起過。問到兩人是否已分手時,她即煞有介事說:「個人私事就不聊了。」未有正面回應。

女方主動提分手

據知,Niki與徐正曦已分手數月,更是女方主動提出,只是想低調處理而沒有公開。兩人開始拍拖時已不被睇好,Niki的朋友都覺得男方有借女方宣傳之嫌,惟Niki當時愛得癡纏百分百信任男友,但相處下發覺大家性格不合,加上Niki簽約內地經理人,近年將發展重心移往內地,發展順利的她希望於未來幾年專注在事業上衝刺,兩人亦因分隔異地工作而聚少離多,相處時自然多拗撬,在彼此矛盾愈來愈多下決定分手。

網友懷疑徐正曦抽水

這一邊徐正曦於微博Sweet爆祝福Niki生日快樂,事實就是兩人已分手數月,令網友懷疑徐正曦有抽水之嫌,但亦有人認為他只是大方祝福舊愛或希望挽留去意已決的女方。而Niki在截稿前未有回應,但卻在微博宣傳主演的新劇。而Niki經理人周嗣偉則說:「藝人私事唔回應,Niki套內地劇《家年華》啱啱開,佢唔會理呢啲新聞,今日開工見佢都特別精神,而且佢啲工作已經排到出年3月,相信佢會投放更多心力落工作。」

早就暗示感情現暗湧

此外,徐正曦在二月底時曾在微博直呼Niki姊姊周汶錡(Kathy)為「家姐」,又指會到玩具店入貨準備見周汶錡的BB。怎料計劃趕不上變化,8月初男方在微博感慨留言,似暗示與Niki感情現暗湧:「今年才剛過半,對自己的表現,只能無奈的搖搖頭,哭笑自己,為何如此失敗」又謂「也太多事了吧,還有半年呢,要我如何過啊?請讓我閉嘴和消失吧!」

鍾意就快D Share啦!