網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月2日 星期三

陳芷尤升呢咪神性感不壞 咪神,梁政珏,陳婉衡,陳芷尤,高海寧,

擁有34C驕人上圍的Apple不介意性感示人。

【太陽報專訊】「的骰版舒淇」陳芷尤(Apple)因在無綫劇集《愛.回家》中,飾演侍應「小雲」而為人熟識,《愛》劇雖然換上全新班底,但她早前在豐胸廣告中大騷34C驕人上圍,而被力捧為「新一代無綫咪神」,令她十分興奮:「起碼因為個稱呼而多咗人關注。(介意大家叫你咪神?)有人注意都係一件好事,又唔係做壞事。(出活動性感可以嗎?)要睇吓情況同場合,如果係好健康都OK。」

扮侍應「小雲」走紅

在《愛》劇中,Apple擔正較重戲份,令她在街上或公司都被稱為「小雲」,她說:「劇入面啲同事全部都好Nice、好溫馨,雖然我哋暫時唔使再拍《愛.回家》,不過我哋都成立咗個義工隊,會去探訪老人院。」

在新加坡長大的她,自爆因廣東話不夠好而錯失了不少機會:「有時睇番自己演出,會覺得講嘢唔清晰,有啲觀眾好注重咬字,驚觀眾睇到唔開心。」

Profile

姓名:陳芷尤(Apple)

年齡:26歲 

身高:1米62

三圍:34C、24、34

陳芷尤
鍾意就快D Share啦!