網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月27日 星期日

酒席撻訂 朱慧敏決絕與Eddie斬纜 Eddie,朱慧敏,



中秋佳節,朱慧敏竟然揀今日宣布同Eddie正式分手。

next 1/1 pre

仲祝福對方快啲搵到另一半。

next 1/1 pre

心情似乎冇咩受影響啵!

next 1/1 pre

「呀~~姐姐餵你~~」(設計對白)

next 1/1 pre

不過朱慧敏都好有心,話字眼上不想講得太白傷害到對方。

next 1/1 pre

藝人朱慧敏於土瓜灣出席中秋節活動,早前她與彭懷安(Eddie)情海翻波,將對方由未婚夫降呢「生意夥伴」,兩人感情拖拉至今,終於正式畫上句號。

適逢中秋節,Eddie一早透露華星股東大搞派對,放晒風聲希望人月兩團圓。不過,朱慧敏今日接受訪問時,表示股東之前已經食咗飯,自己當時則在內地未有出席,說到Eddie與她見面的唯一機會也沒有了,豈不是很可憐?朱慧敏說:「唔慘,好多人陪佢過,總有機會同佢見面,睇緣分,祝佢中秋節人月兩團圓,希望佢快啲搵個新女朋友。」

仲係好朋友

是否沒有機會復合?她強調冇再諗感情事,想專注工作儲錢再置業。追問是否跟對方正式斬纜?朱慧敏說:「一路都係好朋友,都持續咗一段日子,我哋關係係好朋友同生意夥伴,我哋依家都有通話,主要傾嘅係工作上嘅嘢。(佢冇落力挽回?)天時地利人和,好多嘢睇緣分,將來嘅嘢唔知。」當記者問到是否畫上句號時,她坦言兩人始終有感情,字眼上不想講得太白傷害到對方,又謂一路關係良好、有溝通。

衷心祝福Eddie

提到兩到已達談婚論嫁階段,那麼是否已停止所有婚禮事宜?朱慧敏直言:「冇搞好耐,有訂酒席。(全部撻訂?)係呀。」如果佢有另一半你不介意?她說:「我會好開心,衷心祝福佢,希望佢快啲搵到第二個,佢都係個好好嘅人。(可男婚女嫁?)係,我哋係單身。」可惜婚事臨門撻Q?她說:「好難講,緣分啦。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!