網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月5日 星期一

薛凱琪困機艙近5小時 被斷冷氣斷糧 薛凱琪,



希望Fiona快啲同大家報平安喇!

next 1/1 pre

原本Fiona都唔想食包餅……

next 1/1 pre

不過最後被斷冷氣斷糧,唯有無奈食咗佢醫肚。

next 1/1 pre

尋日香港掛三號風球,喺颱風天薛凱琪(Fiona)就咁啱要搭飛機返香港,不過就唔好彩遇上飛機Delay。

Fiona今日凌晨約4點喺Instagram話自己班機降落唔到香港,連轉飛台灣都降落唔到,要再轉飛廣州,但係到咗之後又過唔到關,要喺機艙入面等等等:「降落了還在吃東西都是第一次。我們的飛機沒法降落香港,飛到台灣也不行,轉去廣州,降落了之後又被困在飛機裡(裏)面因為機場現在沒有人讓我們過關。今天到底怎麼了?本來十一點就回港,現在 3:30 am 他們都還不知道我們應該去哪裡(裏)好。還要等多久都不知道。棒棒喔!」

點知到咗今朝8點幾,Fiona都仲未落到機,佢再喺instagram發文話佢已經等咗好多個鐘都仲未走到,機艙入面仲要冇嘢食兼冇冷氣:「現在在廣州從3am困在飛機裡(裏)面,沒有食物,開了飛機門因為沒有開冷氣,只有他們給我的這些餅乾……現在已經8am了。棒棒他們還沒能連絡上可以讓我們起飛,或者下飛機的人。棒棒。還在熱著(着)的等下去。好吧,我要吃餅乾了真的太餓了。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!