網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月5日 星期一

《十》劇周六深宵重播 張智霖誓追睇! 張智霖,



《十月初五的月光》將於本月17日晚開始,逢周六深宵時段重播,張智霖話有興奮追睇!

next 1/1 pre

阿佘坦言《十》劇係佢嘅生轉捩點。

next 1/1 pre

當年包包面嘅阿佘同一臉稚氣嘅張智霖。

next 1/1 pre

電影版除固有班底拍攝外,仲加入台灣藝人陳喬恩(右二)。

next 1/1 pre

張智霖(Chilam)與佘詩曼這對「世紀情侶檔」將重現劇迷眼前!為配合二人新戲上映,無綫特意開放新深宵劇場時段,安排逢周六重播電視劇《十月初五的月光》,每次更連播四集。兩人對是次安排舉腳贊成,阿佘更難忘該劇為自己帶來「第一次」。

Chilam與阿佘15年前接拍無綫劇《十月初五的月光》,當年首播周創下37點收視佳績,「初哥哥」與「君好」的淒美愛情故事成為一眾劇迷的集體回憶。最近二人再次合體,將故事改編搬上大銀幕,安排於11月中上映。無綫有見及此,決定本月17日晚開始,一連五個星期六深宵時段重播《十》劇,讓劇迷每周六可以一口氣重溫四集《十》劇。

多謝無綫

兩位當事人得知「喜訊」即大表雀躍。在內地登台的Chilam笑說:「其實15年前嘅拍攝記憶,好多都煙消雲散,自己咁多年都係睇過一次《十》劇,依家重播又令我有興趣追睇番喎,畢竟可以話係大家嘅集體回憶嘛。好多謝無綫今次咁幫手,令大家走入戲院睇戲之前,可以先睇番套劇熱吓身先。」

阿佘亦稱很喜歡《十》劇,說:「當時自己仲係新人,包包面囉。拍呢套劇之前大家都覺得我嘅演技比較幼嫩,但呢套戲為我帶嚟『觀眾最喜愛電視角色』同『螢幕情侶奬』,絕對係一個轉捩點。我為《十》片開工前,都特登重溫過劇集,好多謝TVB配合重播囉。」

特殊安排

無綫助理總經理杜之克承認重播《十》劇,說:「傾過會配合電影宣傳,逢星期六晚播放。(之後仲會播咩劇?)呢次係特殊安排,會唔會繼續落去就要視乎觀眾嘅反應啦。」

鍾意就快D Share啦!