網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月31日 星期六

陳茵媺「三年抱三」 茵媺,陳茵媺,



佗B喜訊浪接浪,港台娛圈昨日分別傳喜訊!已為陳豪誕下兩位「小王子」的陳茵媺,昨日宣布為陳家懷有第三胎,三年抱三有心又有力,難怪陳豪早前被爆幫老婆買驗孕棒。至於一直望添丁的台灣女星徐熙媛(大S)被指承認懷孕一個多月,將為老公汪小菲再添Baby!

陳茵媺自爆懷孕三個半月,腹部微隆但上圍已火速升Cup,谷出心形胸。

陳茵媺照着五吋高踭鞋上台,旁人睇到一步一驚心!

陳豪擺甫士否認幫老婆秘密買驗孕棒,但睇落似擺「多仔超人」甫士多啲!

已有一對寶貝仔的陳豪與陳茵媺(Aimee)三年抱三!Aimee昨日谷出心形胸出席首飾品牌活動,與身上逾億鑽飾同樣吸睛,期間突然宣布喜訊,透露已懷有第三胎,現時腹中胎兒已有三個半月大!現場所見,Aimee腹部微隆,但仍貪靚穿上五吋高踭鞋,她自言未知BB性別:「仔女冇所謂,最緊要健康。(仲着高踭鞋?)都習慣咗。」剛拍畢電影的她透露早前與老公到蘇梅島旅行,問到BB是否於當地製造?Aimee笑說:「自己都唔知!(再生?)三個真係夠晒數,計劃都係生三個,將來想繼續拍戲。(第三胎係計劃之內?)係!(大仔知道未?)大仔聽到睩大對眼,指住我個肚。」

完成任務「中場休息」

至於「多仔公」陳豪昨日為新劇《完美叛侶》開工,談到Aimee揚言生完三個小朋友後要「中場休息」,他大表贊同:「都夠!三個小朋友對屋企嘅任務都差唔多,遲啲先再諗,媽咪都要抖吓。(Aimee話唔肯定BB係咪蘇梅島製造?)件事好Natural(自然),上天賜畀我哋,確實幾時就真係唔知!我哋又唔係話要三年生三個,只係計劃生三個,有仔有女就好完美,咁淨係仔都冇所謂。」

被嘲「勤力」全行都知

而《完》劇拍檔黃智賢昨日受訪時表示要恭喜陳豪:「佢『勤力』就全行都知,尋晚同佢開工又冇講,但男人會有咩異樣,唔會作嘔作悶!(幾時到你?)會加倍努力,都會請教陳豪。」剛與Aimee拍畢電影的杜汶澤則坦言得知喜訊時嚇到「標尿」:「我叫佢快啲去睇中醫,最多我畀錢!之前拍戲仲叫佢跑咗兩晚,當時馬來西亞空氣又差,好在佢睇醫生話BB好健康。」

此外,Aimee未宣布懷有第三胎時,本報記者曾於上月初發現陳豪於深夜時分現身大埔一間24小時超市,期間在職員介紹下買了一支價值59.9港元的驗孕棒,但他日前開工被追問時即尷尬面紅,並說:「冇啲咁嘅事!」還雙手扯衫尾極不自然,原來怕小器唔肯講!

文:影視組、專案組

陳茵媺自爆懷孕三個半月,腹部微隆但上圍已火速升Cup,谷出心形胸。

陳茵媺照着五吋高踭鞋上台,旁人睇到一步一驚心!

陳豪擺甫士否認幫老婆秘密買驗孕棒,但睇落似擺「多仔超人」甫士多啲!

鍾意就快D Share啦!