網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月31日 星期六

和好如初?諸葛紫岐晒溫馨嗌老公做老薛 諸葛,諸葛紫岐,



諸葛紫岐一家三口勁溫馨過萬聖節,仲要公開嗌老公做「老薛」,唔通終於好番?

next 1/1 pre

呢個畫面,係好有愛!

next 1/1 pre

又叫囝囝(中)幫爸爸畫鬼臉!

next 1/1 pre

早前先見完律師!(資料圖片)

next 1/1 pre

又冇戴婚戒!(資料圖片)

next 1/1 pre

名模諸葛紫岐同Neway二少薛嘉麟結婚3年幾,之前諸葛紫岐喺微博post感性文章而傳出婚姻亮紅燈,之後佢又現身律師樓兼除去婚戒,不過經老公擺和頭酒氹番之後,諸葛紫岐被拍得重戴婚戒,似係關係有好轉。今日諸葛紫岐趁住萬聖節上載同老公及兒子薛華韜的嘅合照,仲稱呼老公做「老薛」,留言:「萬聖節派對,韜韜要好好給老薛畫個妝。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!