網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月3日 星期六

暴瘦張敏返港暫住 粉臉現黑色斑點 密密遮 張敏,





其他影片:>>






綺夢呀,食唔食龍蝦呀?綺夢!

綺夢,你會先諗起吳君如食龍蝦,定係佢——張敏?

依家嘅吳君如,越來越索;已經升格為人妻嘅張敏,對上一次有佢嘅消息,係2012年,當時45歲嘅張敏,喺北京接受本報記者專訪,宣佈同48歲嘅前經理人劉永輝明年結婚。講到待嫁心情時,張敏話:「呢一刻我感到好幸福快樂,佢對我好好,我好感恩。」

轉眼又過咗三年,消息指張敏已返港一段時間,暫居港島。今日下午六點半左右,見到戴上黑色cap帽同黑超嘅綺夢,同一男一女現身時代廣場化妝品部,當時三人周圍望好似搵緊嘢咁,未見就發現記者,張敏急欲離開,反而男子就行咗入化妝品部買嘢。張敏就想出番去上車走,但疑因唔熟路,喺化妝品部行咗個圈先至出到去。

五分鐘後,忽然落起傾盤大雨,幸好黑色七人車及時駛至,張敏即衝上車,未幾同行男女都衝埋上車喇。

久未露面嘅張敏,艷光不減,不過似是比之前瘦咗好多,而且不時用衣領掩面,見其腮位好似有一粒粒黑色嘢,未知是否因此張敏先至頻頻拉高衣領遮掩。

採訪、攝影:梁繼光 2012年,張敏在北京偕未婚夫劉永輝外出,她坦言二人共同生活了幾年,結婚亦是時候。 張敏今日現身時代廣場,密密翻衣領遮掩下巴黑點。
同行友人
張敏真係瘦咗好多!
鍾意就快D Share啦!