網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月25日 星期日

心廣體胖伏明霞最驚跑步 伏明霞,





其他影片:>>






前財政司司長梁錦松今朝帶埋老婆伏明霞同三個仔女,一家大細現身科學園,參加「小母牛競步善行2015」,同場仲有世界女子桌球冠軍吳安儀、王梓軒同唐寧。

梁錦松一家參加1km親子接力賽,雖然時間係朝早9點,12歲大女司渝、10歲次子皓嘉同7歲細仔家瑋表現精神抖擻,對於接力賽事準備充足,但係國寶級前跳水皇后伏明霞,似乎婚後只顧住照顧屋企,懶理身形走樣,豐滿嘅身型同當年相比差得都幾遠……比賽開始!一起跑伏明霞就包尾姿態,仲表現得略為辛苦,佢一邊笑一邊跑,老公梁錦松就一直陪伴愛妻,喺身邊鼓勵佢,最後一家跑畢全程,真係溫馨過人。

伏明霞直言冇做運動好耐,提到佢跟唔上其他選手?佢就笑笑口話:「我不嬲最驚跑步,以前都要操體能,都係最驚跑步。」嫁咗人相夫教子,伏明霞已經冇再跳水,游水都比較少,係咪以前練得多,o依家怕怕?佢話:「又唔係怕咗,香港冇呢個環境。」原來3個仔女都遺傳咗媽媽嘅運動細胞,伏明霞話小朋友都鍾意溜冰、滑雪同游水,二仔鍾意跑步,O依家仲係學校嘅田徑隊,但佢哋有冇諗住做跳水運動員?伏明霞就話:「我諗佢哋冇諗,要問返佢哋。運動想佢哋當興趣,唔係要比賽,唔一定要好專業。想佢哋咩都嚐試,我只係識跳水,其他都唔識。」

講到教小朋友,伏明霞話都有壓力,怕佢哋冇交功課,因為老公做嘢好忙,小朋友都要補習,咁伏明霞有咩湊仔心得?佢話:「唔好對佢哋太高要求,要照佢哋性格培養,如果唔係好強,唔好push。」但佢就囡囡踏入反叛期,性格上有變化,所以O依家對囡囡嘅言詞都要在意啲。

再問到有冇同師妹郭晶晶交流下湊仔心得?伏明霞就話佢囝囝O依家先2歲,都係輕鬆階段,問伏明霞仲生唔生?佢就耍手兼擰頭話:「好早之前已經收工」

(攝影:羅慧敏) 梁錦松一家五口 伏明霞好耐冇做運動...都顯不喺佢身型上....
一起跑就包尾.... 伏明霞坦言最驚跑步
鍾意就快D Share啦!