網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月25日 星期日

王晶:又開火!十億導演王晶寸秋生執導票房低 秋生,王晶,黃秋生,



等緊秋生回應!(資料圖片)

next 1/1 pre

王晶就係講緊呢套秋生唯一一套執導的電影《新房客》,仲話呢套戲係當年票房最低十大之一。(資料圖片)

next 1/1 pre

秋生早前喺《梟雄》首映上暗寸王晶,仲話對方係多餘人嚟!(資料圖片)

next 1/1 pre

王晶微博附上一個笑臉圖案。

next 1/1 pre

早前王晶喺微博上暗指黃秋生批評陳凱琳演技,之後秋生就喺台慶劇《梟雄》首映上暗寸王晶:「我連嗰個人係邊個都唔知!」秋生仲暗指對方拍劇有待改進:「做喜劇唔好笑,做恐怖片又唔好笑,好似佢咁就好咩,唔好講佢喇,多餘人嚟。」

今日王晶繼續做「鍵盤戰士」,喺微博疑回應秋生嘅說話:「有個好久沒戲拍的說我喜劇不好笑,恐怖片不恐怖。我根本不拍恐怖片,不如這混旦(蛋)長得恐怖所以常拍,但也不賣。」王晶又再加多句,批評秋生執導嘅電影《新房客》票房低:「他導的唯一一部片叫「新房客」是當年票房最低十大之一,以後沒人敢請他導。我不敢說我的喜劇很好笑,但上部剛收了十億人民幣,又剛拿了三十年最賣座導演獎。難道個個觀眾都蠢,只有這混旦(蛋)精?」呢兩個大男人嘅「罵戰」,睇嚟沒完沒了!

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars 

鍾意就快D Share啦!