網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月2日 星期五

岑麗香車廂舌戰六呎男 齊齊返屋企 岑麗香,





其他影片:>>






「不能只有我看到系列」之「算吧啦處女黨解散吧啦」,今日主角係岑麗香……香香公主從來只有緋聞,點解佢會同男仔拖手仔0架,點解呀!!!!

又重回將軍澳新都城中心呢個傷心地,啱啱香香公主先至同一名六呎高戴cap帽真心個樣唔算靚仔嘅男子十指緊扣行商場,沿路我摸下你,你又摸下我,香香公主竟然毫不避忌,唉……兩人去完電訊公司辦手續之後,出番嚟,成個商場都係人,佢哋仍然手拖手,手指勾手指……途人回頭望,眼神打量,但香香完全唔理,繼續拖,向全將軍澳人宣示主權咁話啦!

唉。香香公主同呢個六呎男拖咗起碼兩三次,熱戀中情侶原來都識睇時間嘅,之後兩人去停車場攞車,男方仲開埋車門俾香香lady first……出車返將軍澳中心。綠燈嗰陣,香香隊部手機俾一男子睇,依稀見到手機裡面係一個女仔大頭……香香仲用手撩男子下巴,body language係:「伸個頭埋嚟睇啦衰豬!」

最令人心碎一刻,依家發生了——兩人返到將軍澳中心,就在車廂中,K~I~S~S了!仲錫咗幾次,仲係香香做主動,熱情咁狂吻……每一次咀完,兩個頭分開,香香都會甜笑,六呎男仲係咁掃佢個……頭,又將手放喺佢膊頭上,好甜,好甜。咀到夠喇,兩個就上咗樓lu…

已經數唔到呢兩篇「不能只有我看到系列」之「算吧啦處女黨解散吧啦」用咗幾多個省略號。只係知道,呢輯相同片,不‧能‧只‧有‧我‧看‧到!

鍾意就快D Share啦!