網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月2日 星期五

直播喪喊 Coffee再為「殘廁」事件解畫 Coffee,林芊妤,



Coffee玩緊「17」嘅時候,不斷有網民留言「殘廁」,結果Coffee頂唔住爆喊。

next 1/1 pre

一開始Coffee同網民玩得好開心。

next 1/1 pre

睇吓張相就知,Coffee喊緊都仲有網民留言提住「殘廁」。

next 1/1 pre

跟住Coffee就解釋當日「殘廁」嘅情況。

next 1/1 pre

見到有咁多網民支持,Coffee都笑番晒。

next 1/1 pre

Coffee之前直播晒線玩瑜伽。

next 1/1 pre

因「殘廁」而出名嘅藝人林芊妤(Coffee)係潮流APP「17」嘅忠實用戶,一日舉行幾次直播,又晒線玩瑜伽仲要露埋底褲,每次都有過千人追睇直播,一班「花生友」網民實有一啲把口唔收鍾意揭人瘡疤,不斷係Coffee直播時留言提住「殘廁」事件,凌晨時段直播緊嘅Coffee終於頂唔住喺四千網民面前突然爆喊,喊到全身抽搐真係我見猶憐,喊咗一輪之後就開始為「殘廁」事件解畫,誓神劈願話當日喺「殘廁」唔夠十分鐘,絕對無搞嘢發生性行為,「殘廁」新聞出街之後有親戚話佢嘅行為丟架,Coffee覺得好對唔住家人,為咗呢件事匿埋喺朋友屋企避世,每日淨係識喊唔知點面對,試過一個星期無沖涼,之後Coffee話喺網上見到網民不斷話佢係「雞」,佢話覺得好心痛,成年時間都係維持好負嘅情緒,之後就慢慢睇開咗,話唔再CARE「殘廁」事件。

雖然有部份網民留言都去得幾盡,不過都有好多正面嘅網民留言話支持Coffee,見到有有咁多人支持自己,Coffee都好快就笑番晒,就話會繼續玩直播多謝大家支持。

鍾意就快D Share啦!