網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月24日 星期六

黃秋生黎耀祥湯鎮業齊撐《梟雄》有戲味 秋生,梟雄,湯鎮業,黎耀祥,黃秋生,



三位男主角睇完《梟雄》首映之後均大讚有戲味。

next 1/1 pre

第一集主要講述三位男主角嘅恩怨情仇,尾段黃秋生同黎耀祥仲大打出手。

next 1/1 pre

三位男主角黎耀祥(右起)、黃秋生及湯鎮業坐定定睇首映。

next 1/1 pre

黃秋生話自己好坦率,唔好睇一早走咗,唔會坐定睇足全場。

next 1/1 pre

黎耀祥就搞笑話黃秋生講得好睇就一定好睇。

next 1/1 pre

湯鎮業就話大家都好有戲同緊湊。

next 1/1 pre

黃秋生同黎耀祥喺台上密密斟。

next 1/1 pre

搞到隔離嘅梁琤好好奇咁望住佢哋。

next 1/1 pre

無綫台慶劇《梟雄》晚上在九龍灣E-MaX舉行首映,劇中演員包括黃秋生、湯鎮業、黎耀祥與觀眾在戲院齊齊欣賞第一集首播。劇中飾演上海大亨的黃秋生、湯鎮業、黎耀祥在劇中逐一出場,拍攝手法充滿電影感,氣勢十足,加上在內地影城取景,舊上海場景逼真,畫面真實,更有張力。

《梟雄》第一集為黃秋生、湯鎮業、黎耀祥三兄弟的恩怨情愁揭開序幕當中以黃秋生及黎耀祥的戲份最為突出,黃秋生劇中以上海腔調演繹,令角色更有說服力。至於,首度飾演大反派的黎耀祥,劇中「癲狗」角色火爆,令人耳目一新,到尾聲黃秋生與黎耀祥更大打出手,充滿火藥味。

首集播出後黃秋生、湯鎮業、黎耀祥到台上答謝觀眾支持,黃秋生笑說:「我係好坦率嘅人,如果唔好睇,我五分鐘就走咗,好精彩。」湯鎮業則說:「好睇,大家出場好有戲,配樂好緊湊。」黎耀祥謂:「秋生哥話好睇,就梗係好睇啦。」黃秋生說:「要補充一句,多謝TVB。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!