網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月24日 星期六

顏子菲:透Bra誘惑!顏子菲「Big」爆鏈 顏子菲,



上圍33C的顏子菲(左圖)同張家瑩合照時上衣邊的拉鏈更下滑。

next 1/1 pre

講到嘟嘴嘅!

next 1/1 pre

仲有啲難為情添!

next 1/1 pre

顏子菲表示現忙於keep fit。

next 1/1 pre

其實顏子菲身材已經好fit架喇!!

next 1/1 pre

顏子菲(右)同張家瑩合照時上衣邊的拉鏈下滑,到受訪時才知道。

next 1/1 pre

藝人顏子菲性感出席活動,上圍33C的她穿上透視裝,透出黑Bra,而同張家瑩合照時上衣邊的拉鏈更下滑,受訪時才知道,問到是否上圍「Big」爆?她笑言:「可能係,今晚黑金做主題,透視有神秘感。」

顏子菲表示現忙於keep fit ,因之前做抽脂手術不能做gym,而下月亦拍完與吳彥祖及張孝全的電影,早前為了拍滑水戲而學滑水又受傷的戲份仍然未拍,而且自己亦未滿意身形:「依家130磅,希望可以減到唔使縮肚,有馬甲線,唔使自己畫。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!