掃呢頁CODE去手機

2015年10月24日 星期六

陳展鵬:先爆賽果 陳展鵬汪明荃新加坡封視帝后 陳展鵬,汪明荃,陳展,



陳展鵬成功蟬聯「星和無綫電視大獎2015」視帝,而汪明荃就榮登視后。

next 1/1 pre

陳展鵬蟬聯視帝,當然感到非常開心喇!

next 1/1 pre

汪明荃憑《華麗轉身》封后。

next 1/1 pre

戲內戲外都是一對戀人的蕭正楠及黃翠如,就奪得「我最愛TVB螢幕情侶」。

next 1/1 pre

翠如話攞到呢個獎就當係畀自己嘅生日禮物。

next 1/1 pre

陳凱琳

next 1/1 pre

岑麗香

next 1/1 pre

鍾嘉欣(左)、楊怡

next 1/1 pre

齊齊出發到新加坡。

next 1/1 pre

無綫台慶頒獎禮將於十二月十三日舉行,之前都會有不少視為前哨戰的頒獎禮,當中包括今日於新加坡舉行的「星和無綫電視大獎2015」。

據知陳展鵬繼上年奪得此頒獎禮的「我最愛TVB男主角」後,今年成功憑劇集《張保仔》蟬聯視帝,而汪明荃就憑劇集《華麗轉身》封視后。陳展鵬接受《東網》訪問時坦言若然真的先拔頭籌當然開心,之前有報道指他沒獎攞、沒劇拍:「證明之前啲報道傳聞都是假,年年頒獎禮都有信心,新加坡係自己一個好欣賞的地方,如果可蟬聯,佢哋同樣欣賞我嘅演技,當然開心。我都好多謝監製、編審同珍姐(曾勵珍)。」

翠如拍拖攞獎

戲內戲外都是一對戀人的蕭正楠及黃翠如,就奪得「我最愛TVB螢幕情侶」,二人更分別奪得「我最愛TVB電視男、女角色」奬項,翠如生日,雖然男友蕭正楠正於澳門拍劇,未有一起慶祝,但翠如謂:「攞到呢個獎就當係畀自己嘅生日禮物,今晚同屋企人食飯,聽日喺新加坡都有幾個鐘頭見到佢。(望唔望多啲工作、廣告一齊拍住上?)我哋未試過一齊拍廣告,都好希望有機會!」

陳凱琳冇信心

此外,鍾嘉欣、陳凱琳、胡定欣、岑麗香、鄭少秋及楊怡都出發到新加坡,鍾嘉欣被問到可有信心奪視后獎時,她說:「奬項唔重要,最緊要觀眾鍾意劇集,自己反而睇好阿姐嘅《華麗轉身》。」至於陳凱琳有份角逐新人獎,但坦言沒信心:「今次第一次參加頒奬禮,有機會行紅地氈,夢想成真。(點解冇信心?)覺得自己麻麻哋,自己睇好朱千雪、黃心穎,佢哋發揮得好好。」而有份競逐「女配角」岑麗香則表示平常心對待,感覺像去派對一樣。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!