網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月7日 星期三

周嘉儀專心做 OL [FACE - 437] 周嘉儀,嘉儀,MF,



now開台劇《瑪嘉烈與大衞》最近有造型照流出,除咗黃心美,另一位女主角都係 now主持岑樂怡,冇用大牌女角。

全知言

周嘉儀專心做 OL

之前傳過前主播小花周嘉儀有份在 now的開台劇《瑪嘉烈與大衞》處女拍劇,但可惜好快周嘉儀就話因為所屬嘅公司唔俾所以推咗。

據知女主角瑪嘉烈已經換咗同黃心穎一個餅印嘅家姐黃心美做,而邵仲衡就繼續演男主角大衞,全知言之前喺中環撞過 OL周嘉儀幾次,發現佢無論食飯放工甚至開 OT都係一個人自己搞掂,雖然睇得出佢好想出鏡,不過老細唔俾,咪惟有焗做 OL囉!

周嘉儀無論返工放工都係一個人搭地鐵,好孤伶伶。

偶然有人認出叫佢,周嘉儀都會禮貌打招呼,都似幾享受被人認得。

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!