網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月24日 星期二

任達華琦琦10歲女兒好索 :),琦琦,任達華,

六十歲任達華同琦琦結婚十八年,女兒任晴佳Ella今年已經十歲,更遺傳咗嗲吔媽咪優良DNA,天生一副明星相,自女兒出世後,琦琦主力相夫教女,會親自接女兒返學,又陪她返興趣班。其實由細到大,Ella已經常被讚靚女,不過嗰時仲有啲包包面,依家就似翻版媽咪,愈大愈靚女。日前任達華去咗台灣,出席金馬獎頒獎禮,老婆琦琦就帶同女兒Ella著咗花花裙母女裝一齊參加party,滿場飛嘅仼晴佳,真係幾有媽咪模特兒風釆 ...


六十歲任達華同琦琦結婚十八年,女兒任晴佳Ella今年已經十歲,更遺傳咗嗲吔媽咪優良DNA,天生一副明星相,自女兒出世後,琦琦主力相夫教女,會親自接女兒返學,又陪她返興趣班。其實由細到大,Ella已經常被讚靚女,不過嗰時仲有啲包包面,依家就似翻版媽咪,愈大愈靚女。日前任達華去咗台灣,出席金馬獎頒獎禮,老婆琦琦就帶同女兒Ella著咗花花裙母女裝一齊參加party,滿場飛嘅仼晴佳,真係幾有媽咪模特兒風釆,過多幾年,相信又多個有條件入行嘅星二代!
鍾意就快D Share啦!