網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月24日 星期二

誕7.6磅長B Ana R自覺似乳牛 :),

Ana R喺11月21號誕下小Ana, Ana 痛等左十五個鐘都未能自然分勉,最後醫生先決定開刀生B,小Ana 體重7.6磅身長51cm ,頭髮濃密鼻子高高,手腳特別長,遺傳左daddy 媽咪嘅優良細胞。小Ana好乖,要食奶嘅時候先喊,其餘大部分時候都係瞓,所以Ana 相信BB唔難湊。但係呢兩日Ana要不斷餵人奶,她笑言自己好似乳牛,而醫院就好似係佢住緊嘅農場。至於BB個名就有待佢同屋企人商量完再 ...


Ana R喺11月21號誕下小Ana, Ana 痛等左十五個鐘都未能自然分勉,最後醫生先決定開刀生B,小Ana 體重7.6磅身長51cm ,頭髮濃密鼻子高高,手腳特別長,遺傳左daddy 媽咪嘅優良細胞。

小Ana好乖,要食奶嘅時候先喊,其餘大部分時候都係瞓,所以Ana 相信BB唔難湊。但係呢兩日Ana要不斷餵人奶,她笑言自己好似乳牛,而醫院就好似係佢住緊嘅農場。

至於BB個名就有待佢同屋企人商量完再決定,暫時未能公開BB個名。而Ana 同丈夫 Brad 嘅屋企人稍後會嚟香港探佢哋。

鍾意就快D Share啦!