網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月24日 星期二

蘇玉華孖秋生唱情歌 男友潘燦良嬲嬲豬 :),秋生,潘燦良,蘇玉華,黃秋生,

VIDEO_MP4_A 由黃秋生、吳君如、潘燦良同甄詠蓓主演嘅舞台劇《狂揪夫妻》,原本喺8月已經圓滿結束,但係喺徇眾要求下,有關單位決定明年一月重演,而無暇再演嘅君如側由蘇玉華頂上。日前四位主角齊齊現身拍攝海報,埋位期間,阿蘇周不時都同劇中老公秋生打情罵俏。遇上咁嘅情形,正牌男友潘燦良都無符,鬼叫佢哋攞正牌咩。點知 ...






其他影片:>>






由黃秋生、吳君如、潘燦良同甄詠蓓主演嘅舞台劇《狂揪夫妻》,原本喺8月已經圓滿結束,但係喺徇眾要求下,有關單位決定明年一月重演,而無暇再演嘅君如側由蘇玉華頂上。

日前四位主角齊齊現身拍攝海報,埋位期間,阿蘇周不時都同劇中老公秋生打情罵俏。遇上咁嘅情形,正牌男友潘燦良都無符,鬼叫佢哋攞正牌咩。點知唔使埋位嗰陣,秋生竟然拎支結他出嚟,對住阿蘇大唱冧歌,搞到女方拎住支玫瑰含春咁款,之後仲忍唔住跟住一齊唱添。

唱完一首又一首,搞到潘燦良塊面黑過墨豆,你可能會話佢角色需要先黑面啫,但我就唔信佢一啲都唔呷醋囉。好彩阿蘇都知驚,見男友黑面行埋嚟就即刻閃人,反而秋生似乎唔夠喉咁喎!

不過大家都好專業嘅,絕對唔會公報私仇,而且阿蘇都好識做,借啲倚同男朋友依泣補鑊。
鍾意就快D Share啦!