網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月4日 星期三

【最新】跨國賣淫案涉38藝人 三香港紅星一富豪被爆召妓



(台灣圖片)
(台灣圖片)

台灣「太陽花女王」劉喬安涉仲介跨國賣淫,其後爆出呢個跨國賣淫集團旗下,更有其他女藝人,該集團專門介紹台灣女子到美國賣淫,因被美方查獲,案件仍在偵查中(新聞連結:http://bit.ly/1Wv1ulz)。

據今期台灣指,隨住警方大規模展開調查,台灣演藝圈唔少藝人都怕被波及,該報道更表示,掌握到38位女藝人賣淫名單,及18名富豪在內嘅「買春」名冊。賣淫藝人當中有一線女星及名模,富豪就係橫跨兩岸三地嘅政商名人,當中包括香港富商及明星。

據找到聲稱是該跨國賣淫集團嘅「名冊」,38人賣淫名單中,周刊列出較具知名度者,如下:

知名度第1名嘅係女星「L姐」,模特兒出身,後嚟拍過電影、廣告,享有超高嘅知名度,形象好;

第2名女星「S姐」亦係模特兒出身,因為電視偶像劇走紅,曾創下高收視率,仲拍過電影;

第3名一線女星係「C女」,佢同其他人唔同,因為電影走紅,後嚟去咗中國拍電視劇;

第4名「Y姐」,亦係模特兒出身,後嚟演出多部偶像劇,親人曾登上社會新聞,前4名嘅賣淫價碼都係200萬元以上。

第5名「Y女」,最早係做電玩代言,其後拍廣告、電視同電影,表現亮眼;

第6名就係素人出身嘅「Z女」,冇乜代表作,但知名度幾高。

周刊更爆,買春嘅富豪個個身家豐厚,喺政商界有極大影響力,而且香港富豪同明星更是榜上有名,當中包括下列四人:

1.香港演員出身,後轉為影業公司老闆;

2.香港天王級藝人,演而優則唱。名單上更列明其癖好是「三天找一次」

3.香港電影界天王,作品無數;

4.香港富商,緋聞多多。

鍾意就快D Share啦!