網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月17日 星期二

【男性需要事業成功】李嘉欣無懼拜金:物質令我著迷 :),嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,



李嘉欣於1988年以18歲妙齡當選香港小姐冠軍,其後入娛圈發展20多年,08年嫁畀許晉亨,生咗仔仔Jayden(許建彤),李嘉欣早前錄內地節目《魯豫有約─女神季》第二期做嘉賓,直言男人需要有成功事業。

現年45歲嘅李嘉欣7年前嫁畀許晉亨,育4歲大嘅仔仔Jayden,李嘉欣喺節目中,坦言物質對佢而言係重要,仲表示鍾意嘅男性「有點大男人」,佢認為:「需要事業成功,然後可以駕馭整個家庭,我覺得這個對我很重要。」難怪李嘉欣情史中傳緋聞嘅男伴,大多非富則貴!

李嘉欣又喺節目中,表示物質好重要,佢坦認:「他(男性)的魅力也在於他可以承受很多東西,那這樣我會更愛他。」不過李嘉欣亦解釋:「這(物質)不是一個條件,但是我會著迷多一點。」

對於外界總以「豪門深似海」形容佢嘅生活,李嘉欣透露生活並唔係外界嘅想像咁,佢提到因為家族人員少,所以許家甚少講別人嘅事,李嘉欣喺訪談中,亦大讚老公許晉亨予好多自由畀自己,又唔干涉自己想做嘅事,對自己過往嘅戀情,許晉亨亦隻字不提,李嘉欣認為呢份體貼,令自己好感動。

問及老公被稱為「豪」門,李嘉欣笑指:「豪在於他們家有名很多。」據知李嘉欣第一個男朋友係倪震,當年因為無法接受女友以學生身分參選港姐,之後成為公眾人物,戀情告吹;李嘉欣於1992年拍劇同黎明曾傳相戀,二人交往四年,戀情最後無疾而終,而最為人知就係劉鑾雄,盛傳李嘉欣當選港姐後,劉鑾雄向佢展開追求,唔止買鮮花、百萬名車及跑馬地別墅,更於報刊曾登廣告向李嘉欣示愛。

(《魯豫有約─女神季》截圖) (《魯豫有約─女神季》截圖) (《魯豫有約─女神季》截圖)
(《魯豫有約─女神季》截圖) (《魯豫有約─女神季》截圖)
鍾意就快D Share啦!