網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月17日 星期二

吳佩慈今午香港剖腹 為富商男友產子 :),吳佩慈,



37歲嘅吳佩慈,去年2月為百億富商未婚夫紀曉波誕下女兒「小蕊蕊」,今年5月宣佈懷第2胎,預產期在本月底,仲係陀仔添!

今早有消息指,吳佩慈友人爆料謂佢今日在港剖腹產子,據台灣《蘋果》最新消息指,吳佩慈於今午二時在港開刀產子,兒子名為Hans(漢斯),重約6.9磅。剛生完第二胎嘅吳佩慈,已推回產房休息。據知吳佩慈原先透露預產期為本月底,但有高人指今日係好日,擇埋吉時,順利誕下男嬰。吳佩慈透露囝囝個樣有啲似家姐小蕊蕊,紅卜卜好可愛。

有指吳佩慈自從同未婚夫富商紀曉波生咗囡囡後,一直再想追多個仔縛實對方。之前也有傳男方為人風流,異性緣極旺,吳懷第一胎時,在港安胎,而紀曉波公私兩忙,鮮有陪伴,女兒出生後兩人亦辦妥結婚手續。如今吳佩慈為紀家誕下男丁,何時舉行婚禮仍未知,不過近日紀曉波疑捲入錢債問題,更於IFC被貼街招追數,亦有指紀曉波司機需協助調查。及後吳佩慈澄清司機係協助警方調查紀曉波被貼大字報事件:「是之前司機發現貼大字報的人去警局報案,根本與商業經濟沒有關係。」

吳佩慈去年2月為百億富商未婚夫紀曉波誕下女兒「小蕊蕊」。(資料圖片) 早幾日吳佩慈一行五人帶埋囡囡小蕊蕊行ifc。(DV圖片) 親力親為湊女嘅吳佩慈年初被影到帶住囡囡喺老銅行誠品。(資料圖片)
鍾意就快D Share啦!