網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月13日 星期日

林國斌演協出手投遺物 守護阿梅最後尊嚴 __,演協,梅艷芳,阿梅,林國斌,演藝人協會,

林國斌演協出手投遺物 守護阿梅最後尊嚴林國斌演協出手投遺物 守護阿梅最後尊嚴樂壇天后梅艷芳遺產管理人匯豐信託,近日將她最後一批遺物包括內衣褲等拍賣,令黃秋生、譚耀文及阿梅的歌迷怒轟侮辱阿梅。為力保阿梅最後尊嚴,曾志偉、苗僑偉、阿梅舊愛林國斌等與演藝人協會商討對策,考慮聯名反對拍賣繼續進行,或夾錢競投阿梅所有遺物。林國斌昨更爆粗怒斥今次拍賣:「唔知邊個諗啲咁嘅嘢出嚟,俾我知道,實XX佢!」繼前年梅艷 ...


林國斌演協出手投遺物 守護阿梅最後尊嚴



其他影片:>>






林國斌演協出手投遺物 守護阿梅最後尊嚴

樂壇天后梅艷芳遺產管理人匯豐信託,近日將她最後一批遺物包括內衣褲等拍賣,令黃秋生、譚耀文及阿梅的歌迷怒轟侮辱阿梅。為力保阿梅最後尊嚴,曾志偉、苗僑偉、阿梅舊愛林國斌等與演藝人協會商討對策,考慮聯名反對拍賣繼續進行,或夾錢競投阿梅所有遺物。林國斌昨更爆粗怒斥今次拍賣:「唔知邊個諗啲咁嘅嘢出嚟,俾我知道,實XX佢!」

繼前年梅艷芳逾四百件遺物被拍賣後,其遺產管理人匯豐信託上周四開始舉行一連十三日的「Last but not Least─最後芳華」網上拍賣會,將阿梅最後一批遺物拍賣,所得款項用作梅媽覃美金生活費等支出,而今次三千一百二十六件拍賣品中,除有新秀金獎及手袋服飾外,竟連阿梅的胸圍內褲也拿出來拍賣,所有拍賣品底價由一百元至一萬元起,令阿梅的歌迷及徒弟怒斥此舉對阿梅是極大侮辱。

據本報了解,阿梅生前一班好友包括曾志偉、苗僑偉和其舊愛林國斌等,為力保阿梅尊嚴,決定與演藝人協會聯手急謀對策,包括考慮聯名力阻拍賣繼續進行,又或是夾錢競投阿梅所有遺物,然後好好保存。據悉志偉已聯絡演協會長成龍及林建岳相助。前年阿梅遺物首度拍賣,志偉便與苗僑偉和張學友等以歌迷會名義,花一百多萬投得阿梅六十七座獎座,力保阿梅遺物。



■梅艷芳遺產管理人近日因拍賣她的內衣褲等遺物,惹來全城怒轟侮辱阿梅。



■林國斌為舊愛梅艷芳的內衣褲被拍賣而極度憤怒。



■阿梅多年來在樂壇所獲獎項幾乎全都成為拍賣品。



■志偉出手護阿梅尊嚴,梅媽昨表示支持。

資料圖片

「最緊要買番內衣褲」

林國斌昨在電話中承認有此行動:「聽到拍賣阿梅獎項同內衣褲,好反感好嬲!咁做法係傷害咗所有愛錫阿梅嘅人。我聯絡咗志偉,𠵱家傾緊大家夾錢買番啲獎,志偉話最緊要買番啲內衣褲,因為呢啲係好私隱嘅嘢,代表住阿梅嘅尊嚴。我唔知邊個諗啲咁嘅嘢出嚟,都唔係人嚟㗎,俾我知道實XX佢!人都死咗,有冇諗過咁做法對死者好唔尊重?志偉已經聯絡咗成龍,佢哋仲搵埋林建岳等同律師研究吓點做,係咪可以阻止拍賣,聯名向遺產管理人提出反對。最差嘅辦法係演藝人發起夾錢買番呢啲拍賣品番嚟,睇吓買得幾多得幾多。」

梅媽願畀錢買回獎座

身為演協秘書長張崇德,指現時還未有定案,一切待志偉返港後再商討,他說:「連私人物品都要賣埋出嚟,個個都唔開心,但知道遺產管理人要支付費用,呢個亦係冇辦法改變,所以𠵱家了解要支付啲乜嘢錢,同埋牽涉幾多錢。」

梅媽昨對演協出手相助保留阿梅遺物表示支持,希望可以保留一個阿梅獎座及貼身物品作紀念,她又激動地說:「我作為佢阿媽,想保留一個獎座都冇,我呼籲大家唔好搶到咁貴。我願意拎錢去買番。」

採訪:魯吉、鍾國仁、陳杰

意義重大:新秀獎座離奇搵番

梅艷芳當年憑《風的季節》奪得第一屆新秀金獎,但在2013年拍賣時失去蹤影,當時連阿梅生前密友兼歌迷會會長蘇小姐直認不諱:「唔知喺邊,可能唔係放喺佢屋企,冇咗呢個獎都覺得可惜,會了解吓。」梅媽曾表示不知新秀金獎下落:「所有嘢都放晒喺佢屋企,邊個攞啫?咪又係嗰班人!」不過在今次拍賣中,該獎項離奇出現,成為拍賣品之一。




鍾意就快D Share啦!