網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月13日 星期日

梅媽誓要投得阿梅遺物:最多照扣我啲糧 __,阿梅,梅媽,梅艷芳,

梅媽表示會委託大孫競投阿梅的遺物,更叫歌迷唔好同佢爭。next1/1pre梅媽想投回阿梅的內衣褲及新秀冠軍獎座。next1/1pre梅媽(覃美金)得悉已故巨星愛女梅艷芳(阿梅)的貼身內衣褲遺物被放上網拍賣大感痛心,直斥是侮辱女兒阿梅,並喊:「好肉酸!」梅媽今日主動打電話給《東網》記者哭訢,表示誓要競投得阿梅生前的內衣褲、登台的BarTop、新秀冠軍及金像獎「最佳女配角」之獎座,她說:「我一件阿梅遺 ...


梅媽表示會委託大孫競投阿梅的遺物,更叫歌迷唔好同佢爭。

next 1/1 pre

梅媽想投回阿梅的內衣褲及新秀冠軍獎座。

next 1/1 pre

梅媽(覃美金)得悉已故巨星愛女梅艷芳(阿梅)的貼身內衣褲遺物被放上網拍賣大感痛心,直斥是侮辱女兒阿梅,並喊:「好肉酸!」梅媽今日主動打電話給《東網》記者哭訢,表示誓要競投得阿梅生前的內衣褲、登台的Bar Top、新秀冠軍及金像獎「最佳女配角」之獎座,她說:「我一件阿梅遺物都冇,今次一定要買番晒返嚟。(你有錢買?)我冇儲蓄,等銀行幫我畀,最多扣埋我啲糧(每月三萬元的生活費),總之我一定要買到。」

呼籲歌迷唔好抬價

梅媽更呼籲歌迷不要抬高價:「唔好同我搶,我連一張阿梅膠碟都冇,唔好理我百年歸老點處理係一件事,我依家就要競投。」問到她想投得的遺物總數可能要花上數十萬,梅媽即說:「畀囉,叫銀行畀,最多照扣我啲糧,已經扣到冇得扣啦,有良心佢就扣囉。」

長開冷氣保存阿梅登台衫

梅媽忍哭說:「你知唔知,我屋企依家有間房係放阿梅初入行登台着過啲衫同飾物,啲篋同籠都有廿幾個,日日開住冷氣,單係冷氣費要幾千蚊,呢啲邊個知?同埋阿梅細個啲衫同家姐(梅愛芳)啲衫,依家都放埋一齊擺喺間房到,所以唔該各位歌迷唔好同我搶,我一定要買到,我會叫我大孫幫我去投。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!