網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月13日 星期日

【拍賣舊愛私物】林國斌盛怒:俾我知邊個諗出嚟實XX佢! __,林國斌,

林國斌與梅艷芳一段情無法開花結果,可兩人均是有情有義之人,阿梅離世後,林國斌仍關心阿梅種種。眼見舊愛的遺物再被拍賣,林國斌亦怒上心頭:「我唔知邊個諗啲咁嘅嘢出嚟,都唔係人嚟㗎,俾我知道,實XX佢!」「人都死咗,有冇諗過佢係一個偶像,究竟有冇諗過咁做法對死者好唔尊重、冇晒尊嚴!志偉已經聯絡咗成龍,佢哋仲搵埋林建岳同阿梅生前一班好朋友,同律師研究吓點做,係咪可以阻止拍賣,聯名向遺產管理人提出反對。最w ...




其他影片:>>






林國斌與梅艷芳一段情無法開花結果,可兩人均是有情有義之人,阿梅離世後,林國斌仍關心阿梅種種。眼見舊愛的遺物再被拍賣,林國斌亦怒上心頭:「我唔知邊個諗啲咁嘅嘢出嚟,都唔係人嚟㗎,俾我知道,實XX佢!」

「人都死咗,有冇諗過佢係一個偶像,究竟有冇諗過咁做法對死者好唔尊重、冇晒尊嚴!志偉已經聯絡咗成龍,佢哋仲搵埋林建岳同阿梅生前一班好朋友,同律師研究吓點做,係咪可以阻止拍賣,聯名向遺產管理人提出反對。最worse嘅辦法,係演藝人發起夾錢買番呢啲拍賣品返嚟,睇吓買得幾多得幾多。」

林國斌與阿梅共歷患難,即使如今已天各一方,但林國斌仍然關心阿梅的一切。 拍賣品之一
外間對於阿梅的內衣亦成拍賣品感詫異。

鍾意就快D Share啦!