網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月13日 星期日

雨僑月底約滿離巢 __,雨僑,羽翹,

雨僑月底約滿離巢雨僑昨日在尖沙嘴出席電玩遊戲活動,近日被傳與同唱片公司的關心妍(Jade)不滿資源分配的是非,她表示月底約滿離開,之後唱片事宜會交給經理人公司處理:「呢兩年試過呢個模式唔適合,覺得Jade姐姐唔係話我,我之前幫佢澳門演唱會做嘉賓,佢仲送禮物畀我。」而同門的莊思敏與王宗堯不和,她表示有安慰女方:「佢喊喊豬我都好心痛,未見過佢喊,我同王宗堯都OK,兩個都冇叫我幫。」 ...


雨僑月底約滿離巢



雨僑昨日在尖沙嘴出席電玩遊戲活動,近日被傳與同唱片公司的關心妍(Jade)不滿資源分配的是非,她表示月底約滿離開,之後唱片事宜會交給經理人公司處理:「呢兩年試過呢個模式唔適合,覺得Jade姐姐唔係話我,我之前幫佢澳門演唱會做嘉賓,佢仲送禮物畀我。」而同門的莊思敏與王宗堯不和,她表示有安慰女方:「佢喊喊豬我都好心痛,未見過佢喊,我同王宗堯都OK,兩個都冇叫我幫。」


鍾意就快D Share啦!