掃呢頁CODE去手機

2015年12月19日 星期六

黎耀祥:祥仔賀歲劇被抽起 監製李添勝當無運 __,祥仔,黎耀祥,阮兆祥,

由李添勝監製嘅無綫賀歲劇《財神駕到》被抽起,李添勝就話呢啲事經常發生!next1/1pre李添勝不諱言做到明年三月就會正式退休!next1/1pre《財神駕到》由黎耀祥(右二)與傅嘉莉(左)主演!next1/1pre由李添勝監製、黎耀祥、傅嘉莉及單立文主演的無綫賀歲劇《財神駕到》本應預計於農曆年播放,不過《東網》收到消息,指《財》劇將會抽起不播,而播出由黎耀祥、蕭正楠、陳國邦、曹永廉及黃浩然等主演 ...


由李添勝監製嘅無綫賀歲劇《財神駕到》被抽起,李添勝就話呢啲事經常發生!

next 1/1 pre

李添勝不諱言做到明年三月就會正式退休!

next 1/1 pre

《財神駕到》由黎耀祥(右二)與傅嘉莉(左)主演!

next 1/1 pre

由李添勝監製、黎耀祥、傅嘉莉及單立文主演的無綫賀歲劇《財神駕到》本應預計於農曆年播放,不過《東網》收到消息,指《財》劇將會抽起不播,而播出由黎耀祥、蕭正楠、陳國邦、曹永廉及黃浩然等主演的《公公出宮》。《財》劇正做後期工作階段,日前才舉行煞科宴,而演員亦只是數日前才返公司拍攝海報,對此還是全不知情。而《東網》記者致電給李添勝,他坦承此事,並表示剛剛知道,添哥解釋謂:「好簡單啫!黎耀祥、毛舜筠之後要拍處境劇,套劇四月出街,而公司之前就要播晒黎耀祥啲劇集,咁《公公出宮》35集,我嗰套15集,咁公司老闆計數梗係播晒嗰35集先我嗰套平日出街都得。」不過添哥都明白謂:「呢啲嘢成日都有,都知道呢啲嘢好難搞,拍時都甚少提新年。(報道指曾勵珍失勢,會否怕事件被混為一談?)唔係,梗係唔關事,呢啲嘢以前都經常發生。」

明年三月正式退休

此外,說到之前他與祥仔合作的《巾幗梟雄之諜血長天》都被抽起不能播,今次同是如此,相當無運,添哥對此謂:「唔關祥仔事,當初我搵佢拍《財神駕到》時都未定拍處境劇,當我唔夠運囉!我又唔會唔開心。」而添哥亦不諱言做到明年三月便會正式退休,他謂:「我做埋套劇啲後期就走,人哋60歲退休,我做多咗7年。(問無綫會否為他搞歡送會?)唔搞,冇咁嘅需要,平淡就算。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!