掃呢頁CODE去手機

2015年12月19日 星期六

甄子丹起腳拆祠堂 泰臣鐵布衫護陰 __,子丹,泰臣,甄子丹,

《葉問3》賣點當然是子丹與拳王泰臣的一戰。next1/1pre子丹踢中「小泰臣」,但因踢得太快,子丹同泰臣都無感覺同反應。next1/1pre子丹(左)仲搞笑話泰臣可能練咗鐵布衫!next1/1pre「搏擊」鬥「詠春」,相當激烈。next1/1pre子丹(右)話同泰臣真係幾好傾,可能大家性格相近,都係錫老婆。next1/1pre子丹(左)更指泰臣拍完所有戲份後,跟他握手道別時好像眼濕濕,有點依依不 ...


《葉問3》賣點當然是子丹與拳王泰臣的一戰。

next 1/1 pre

子丹踢中「小泰臣」,但因踢得太快,子丹同泰臣都無感覺同反應。

next 1/1 pre

子丹(左)仲搞笑話泰臣可能練咗鐵布衫!

next 1/1 pre

「搏擊」鬥「詠春」,相當激烈。

next 1/1 pre

子丹(右)話同泰臣真係幾好傾,可能大家性格相近,都係錫老婆。

next 1/1 pre

子丹(左)更指泰臣拍完所有戲份後,跟他握手道別時好像眼濕濕,有點依依不捨。

next 1/1 pre

泰臣姿勢十足。

next 1/1 pre

子丹(右)拿着長棍掉頭走開時,卻剛巧誤中站在他身旁的張晉。

next 1/1 pre

張晉個樣勁辛苦。

next 1/1 pre

「宇宙最強」甄子丹主演電影《葉問3》,跟不少好打之人,如張晉、梁家仁等對打連場。但論賣點當然是子丹與拳王泰臣的一戰,「搏擊」鬥「詠春」,由於拳腳無眼,其中一場,子丹踢中對方的「小泰臣」,但因踢得太快,所以子丹與泰臣都沒甚麼感覺同反應,子丹還搞笑表示:「可能佢練咗鐵布衫!」

外剛內柔眼濕濕

子丹更大爆泰臣其實是「愛妻」一族,鐵漢柔情:「我同泰臣真係幾好傾,可能大家性格相近,都好錫老婆,我同佢太太都有傾小朋友讀書嘅嘢。(泰臣點錫老婆?)佢嚟片場同返酒店都會拖實老婆,兩公婆好恩愛。」由於傾得埋,即使相處時間短,仍建立一定感情,子丹更指泰臣拍完所有戲份後,跟他握手道別時好像眼濕濕,有點依依不捨。子丹亦很高興認識到泰臣這位朋友,之後會Keep住聯絡。

出事蝦碌扑張晉

此外,甄子丹與張晉於《葉3》中,亦有不少對打戲,期間更出現不少蝦碌鏡頭。當兩人打完一場戲後,子丹拿着長棍掉頭走開時,卻剛巧誤中站在他身旁的張晉,「啱啱」遇着「剛剛」!子丹表示:「當時我都唔知發生咩事,只係聽到後面張晉吖一聲,先發現整到佢,事後啲工作人員係咁笑,話我報仇,因為之前佢打到我個鼻,我睇番Playback,個意外都幾有喜劇感,真係夾都無咁啱。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!