掃呢頁CODE去手機

2015年12月19日 星期六

回歸《愛.回家》 黎諾懿唔知拍幾耐 __,愛.回家,黎諾懿,

黎諾懿(左)話唔知返去拍幾耐,但佢就話毛舜筠同黎耀祥一埋位拍處境劇佢哋就完㗎喇!next1/1pre依家就900集,佢預計會拍到1000集!next1/1pre不過佢否認返去救亡,希望有個完美終結!next1/1pre至於無綫高層被指出現權力鬥爭,佢就自嘲地位低微!next1/1pre馬家返去喇,大家滿唔滿足先?next1/1pre藝人黎諾懿出席劇集《愛.回家》宣傳活動,即將回歸劇集的他表示:「當 ...


黎諾懿(左)話唔知返去拍幾耐,但佢就話毛舜筠同黎耀祥一埋位拍處境劇佢哋就完㗎喇!

next 1/1 pre

依家就900集,佢預計會拍到1000集!

next 1/1 pre

不過佢否認返去救亡,希望有個完美終結!

next 1/1 pre

至於無綫高層被指出現權力鬥爭,佢就自嘲地位低微!

next 1/1 pre

馬家返去喇,大家滿唔滿足先?

next 1/1 pre

藝人黎諾懿出席劇集《愛.回家》宣傳活動,即將回歸劇集的他表示:「當喺終結之前完成囉,馬家返去,成班人開心啲。」他謂因演員忙於拍攝其他劇集,故現時才參與拍攝。問到是否為劇集收視救亡?他說:「唔關事,睇吓馬家返去會唔會好啲啦,近年尾熱鬧啲開心啲,當係一個完美終結。」

至於將會拍攝到何時?他謂不知道,目前拍攝至900多集,謂應會拍至1000集。談到明年的處境劇由毛舜筠及黎耀祥擔正,他說:「未知幾時,檔期要就,佢哋一埋位我哋就完㗎喇!」

談到無綫高層被指出現權力鬥爭,他謂:「唔關我事,我咁低微,搞唔到我。」他又指入行十二年,亦見過高層轉換,認為大公司管理層轉換可會出現新氣象。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!