掃呢頁CODE去手機

2016年1月13日 星期三

大台捱足 13年 養 80歲病母  44歲康華窮到食隔夜飯盒 [FACE - 451] 大台,康華,MF,TVB

為咗頭家,康華努力北上拍劇搵人仔,不過歲月冇催殘佢喎,仲點睇都唔似44歲添!封面大台捱足13年 養80歲病母 44歲康華窮到食隔夜飯盒啱啱播完大結局嘅古裝劇《刀下留人》,喺大家都無乜期望之下,又竟然令大家有啲驚喜,仲令復出拍港劇嘅康華萬貴妃彈起咗添!94年選港姐出身嘅康華直至07年離巢期間,捱足多年連女二都未做過,人工有幾多可想而知!要獨力養起成頭家,照顧80歲患病雙親的康華,當年仲試過喺劇組放飯 ...


為咗頭家,康華努力北上拍劇搵人仔,不過歲月冇催殘佢喎,仲點睇都唔似 44歲添!

封面

大台捱足 13年 養 80歲病母  44歲康華窮到食隔夜飯盒

啱啱播完大結局嘅古裝劇《刀下留人》,喺大家都無乜期望之下,又竟然令大家有啲驚喜,仲令復出拍港劇嘅康華萬貴妃彈起咗添!

94年選港姐出身嘅康華直至 07年離巢期間,捱足多年連女二都未做過,人工有幾多可想而知!要獨力養起成頭家,照顧 80歲患病雙親的康華,當年仲試過喺劇組放飯期間偷偷攞多個飯盒留來下餐食,康華諗起都心酸。「我係最主要照顧我爹哋媽咪嘅人,好慘淡㗎!」

當年仲係大台親生女,着泳衣宣傳,周不時都見到,但康華個樣明顯唔自然!《蘋果日報》圖片

與譚小環同屆選港姐,如今譚小環都要賣魚蛋時,乜獎都無的康華難道會風光過冠軍港姐?其實康華 07年已經正式離巢, 12年先再同大台簽部頭約,家陣主力返大陸搵人仔。

慳錢偷飯盒

「嗰陣時渾渾噩噩,參加咗香港小姐之後跟住就有監製搵喇,又唔識得珍惜,又唔識得去表現自己嘅!嗰時唔識諗,無乜腦㗎!人哋派咩工作俾我就做囉!」主持綜藝節目《花弗新世界》二年後就被調到戲劇組拍劇。拍足 13年劇,康華一直當不成花旦,收入不高,惟有各方面慳錢。

「要返多幾份工啦,夜晚入廠都要同佢哋度時間去教跳舞,賺嘅錢返嚟都交晒告票(泊車抄牌),盡量食飯盒囉!一個劇組有時有人唔食會多咗出嚟,我就會攞返屋企當晚餐囉!偷多一個囉……如果我早 10年整靚啲個樣,可能會發展得更加好!我成日覺得我唔夠靚,唔靚女,或者唔得囉,所以咪唔得囉! 44歲先得囉!好過無囉!我不嬲都默默耕耘,我又唔想用其他途徑得到人哋注意,我想好踏實咁好好哋去做一個演員。做戲,我係鍾意,真係好鍾意,所以我好俾心機。雖然𠵱家遲咗少少,但係都好過無」

巴打讚索又好戲

萬貴妃和皇上痛失皇太子呢一幕,就俾網民大讚係康華個人演技大晒冷喇!

回港客串

去年康華趁有時間,都返咗香港幫大台客串咗幾集《純熟意外》。(網上圖片)

自細已經學跳舞,所以選港姐後,連曾志偉都取笑康華話:「東華你做晒」的確係,由 opening、中段到 ending都可以見到康華跳舞!圖片

離巢做女主角

拍足 13年劇都等不到上位機會, 07年康華收到大陸一個女主角劇本,剛好同年與大台約滿,康華決定搏一鋪,不過自己一個返大陸又確係好難捱。「我試過喺哈爾濱,零下四十幾度嘅地方,我貼晒成身暖包,着咗 13件衫, 6條棉褲,啲雪去到膝頭以上,行都要自己搬起隻腳,仲生晒凍瘡,住嘅環境好差,住軍人嘅軍營,全部人都唔識,有其他演員家底好,話頂唔住就走,我就咬緊牙根都要過埋呢啲關口。」

到 12年樂易玲親自出面與康華傾回巢合約。「係樂小姐同我傾番嚟呢份合約。佢俾好大自由度我,要好多謝佢。佢話『好多嘢都可以配合,你自己考慮,如果做到咪做囉!』呢啲機會好少有!」

07年與郭晉安合作拍大陸劇《八仙王傳》,有香港人喺身邊係笑得開心啲嘅!

07年康華第一部大陸劇《俠骨丹心》,之後多次遇上對手溫兆倫, 2個都來自香港同聲同氣,慢慢都成為好朋友。(網上圖片)

康華在大台的日子,多飾演奸妃或情婦,唔怪得佢話想做正派《蘋果日報》圖片

多謝高登先

多年辛苦搵錢,康華主要想令已年過 80的雙親過得好一點,但可惜北上卻令自己少了與父母相處時間。

「我係最主要照顧我爹哋媽咪嘅人,好慘淡㗎!我啲親戚都話,你真係好喇,搵埋搵埋咁多送俾醫生,下次我做醫生呀!媽咪心臟有事,咁有時做 body check,好貴㗎!所以我先多啲留喺香港拍嘢,照顧佢哋。」

原來康媽媽近年因心臟有事,已多次出入醫院,最近一次康華返港,見媽咪足足瘦了 30磅,更幾乎認不出媽咪,更令康華想多留時間在港。

今次《刀下留人》成功令康華彈出,康華千叮囑萬叮囑要多謝高登和公司,「首先要多謝高登嘅巴打絲打們,俾咗呢個『最正貴妃』嘅名我!到𠵱家為止我最鍾意都係《刀下留人》呢個角色,因為有得發揮嘛!我覺得我喺大陸做咗咁耐,原來我喺情感呢方面嘅發揮係比較擅長,喺香港比較少呢個機會,所以今次好多謝監製羅鎮岳同埋編審冼翠貞,好感激呢兩位伯樂。」

康華最後仲話其實佢想做正派角色多啲,大台想留住康華個人同個心,識做

高登封咗康華做「最正奸妃」,康華即話:「好多謝佢哋,我當攞咗獎㗎喇!」

94年參加港姐輸俾譚小環,可能當年康華就係輸在唔夠進取!《蘋果日報》圖片

吸收小鮮肉

康華話有小鮮肉主動追求,雖然點都唔開名,不過喺康華微博,唔難搵到佢同後生仔嘅貼頭合照喎!(網上圖片)

《刀下留人》入面,張景淳飾演皇上好冧康華,原來戲外康華都寧舍吸引小鮮肉喎!

「𠵱家無拍拖,不過都有追求者,但係個個都細過我㗎!廿零歲咁囉!初時唔知㗎,到後尾識咗時傾偈佢哋至知,我會同佢哋講『姐姐唔啱你㗎!』都幾好笑!」

其實康華保養得咁好,點睇都唔似 44歲,連佢自己都話:「我知道自己過咗 40歲,不過唔係你哋大字標題寫我 44歲,我真係唔記得呀!」

唔怕冇拖拍

康華出道至今都冇同圈中人傳過緋聞,反而 05-07年期間就被影過同二位男士過從甚密。不過咁,康華話自己已經過咗想拍拖、結婚嘅年紀,一切隨緣喎!

07年老外與低胸康華外出食飯,仲情侶裝添!《蘋果日報》圖片

拖洋腸

06年康華帶老外朋友出席首映初見傳媒,笑得勁冧。《蘋果日報》圖片

陪中佬

06年被影到和一位中年男士行商場。

知心閨蜜

康華在大台捱足十幾年,好朋友唔多,但知心姊妹總有幾位嘅!睇吓康華點講

佘詩曼

之前有唔開心,佢好似知道咁自動打電話俾我,問完我咩事後,佢又識開解我,教我點樣放開啲,就算佢幾忙都好,佢總會抽到時間陪我傾電話,或者見面,佢對朋友係好有 heart。(網上圖片)

萬綺雯

之前同佢拍過幾部劇所以熟絡咗,今次應承做訪問,都係佢 push我做㗎!係佢話我知喺呢個時候我應該做啲乜,又叫我唔使驚同記者傾偈,我有心事都會同佢傾!(網上圖片)

楊怡

佢係一個又靚,又善解人意,又抵得諗嘅女仔,同佢一齊好舒服,咩都講得。我成日都話,如果我係男人,我一定會娶你!《蘋果日報》圖片

大台走漏眼女演員有幾多?

大台用人一向唔興講實力,除咗康華之外,其實好多大台姐仔十幾年青春俾晒大台都做唔到女主角,真係諗起都覺得可惜呀!

簡慕華

2000年參加港姐入行,拍過好多經典劇好似《心戰》同《金枝貳》等,曾三度提名最佳女配角,可惜次次都冇獎攞,亦冇機會做女主角,最威水可能係同金牌監製戚其義拍拖。

《蘋果日報》圖片

羅敏莊

原本唱歌出身, 98年開始入大台拍劇,至 13年拍完《貓屎媽媽》後便離開大台,咁多年未做過女一更加冇乜邊套令人有深印象,家陣離開大台專心相夫(陳國邦)教女( 3歲陳禛),間中出下發燒碟唱下歌,好過在大台捱。

《蘋果日報》圖片

劉玉翠

90年藝訓班畢業後便簽約大台,開頭頗受重用,亦試過憑《愛情全保》獲提名最佳女配角,可惜之後劉玉翠在大台角色愈演愈可有可冇,至 11年約滿大台後心淡走人改簽 HKTV,可惜 HKTV又開唔成台。黑仔劉玉翠家陣在大陸發展,即使大台曾力邀回巢,但劉玉翠仍拒絕食回頭草。

唐寧

81年出世的唐寧, 92年便入大台做童星,至 02年開始正式加入大台拍劇,曾在《戀愛自由式》做過女二,曾多次提名飛躍進步女藝員可惜次次冇份。 10年跟舞台劇導演鄧偉傑結婚,並誕下兩女, 15年拍完 HKTV《歲月樓情》後,還未有新劇開工,專心湊女。

《蘋果日報》圖片

採訪、撰文:娛樂組

攝影:林迅景

化妝、髮型: Meegan@Brighten Up

形象: Bryan@the Flaming

服裝: MZJJ

場地: H.ours Bar& Restaurant太子店


鍾意就快D Share啦!