掃呢頁CODE去手機

2016年1月13日 星期三

偽毒溝女】坤哥雜食 娜姐吳若希輪住嚟 __,坤哥,周秀娜,娜姐,吳若希,吳業坤,

其實吳業坤偽毒並唔可恥,可恥嘅係溝到女之後,仲要繼續拈花惹草,兼狠飛女友!唔怪得一班網民高呼:「偽毒溝女!可恥!」講真,被叫得偽毒溝女,數量又點會少呀!其實早喺《巨聲》二幫嗰時,坤哥已經自爆鍾意周秀娜架喇,期間一有咩好事發生,佢一定大嗌「多謝娜姐」,之後咪順利孖住女神拍旅遊節目囉。娜姐咩地位呀?梗係唔騷佢啦,所以佢咪向其他人埋手囉。好似心穎BB咁,坤哥講到明冧佢,仲話想拍親密情戲,而女方都被佢氹到 ...




其實吳業坤偽毒並唔可恥,可恥嘅係溝到女之後,仲要繼續拈花惹草,兼狠飛女友!唔怪得一班網民高呼:「偽毒溝女!可恥!」

講真,被叫得偽毒溝女,數量又點會少呀!其實早喺《巨聲》二幫嗰時,坤哥已經自爆鍾意周秀娜架喇,期間一有咩好事發生,佢一定大嗌「多謝娜姐」,之後咪順利孖住女神拍旅遊節目囉。娜姐咩地位呀?梗係唔騷佢啦,所以佢咪向其他人埋手囉。好似心穎BB咁,坤哥講到明冧佢,仲話想拍親密情戲,而女方都被佢氹到嗒晒糖架:「你真係想同我拍親密戲?」

另外,鍾意jam歌嘅坤哥又不時借拍片、教吉他為由,撩許靖韻著住睡衣共處一室,真係冧女唔使本。不過最可恥嘅,一定要數佢撩Super Girls嘅Heidi,事關當時佢已經同Aka一齊,但連女友嘅隊友都唔放過,真係令人髮指!坤哥搏愛到咁,唔怪得佢將寫上「暗戀你很久,他朝有成必追求」嘅個人CD送俾吳若希嗰陣,對方一招KO佢啦:「你大把女啦,要排隊嘅話,我實排到去深圳灣。」

鍾意就快D Share啦!