掃呢頁CODE去手機

2016年1月13日 星期三

林峯Chok入港鐵 唔識嘟飛入閘 __,港鐵,林峯,

林峯去港鐵巡視番自己嘅廣告。next1/1pre林峯現身喇!next1/1pre出發去買飛。next1/1pre買飛先。next1/1pre識唔識買呀?next1/1pre林峯勁耐冇搭過港鐵,依家入閘要嘟卡都唔知。next1/1pre林峯個樣勁興奮。next1/1pre反拍番粉絲。next1/1pre勁多人影佢相呀!next1/1pre超多人。next1/1pre見到自己廣告喇,睇佢個樣,就知道好 ...


林峯去港鐵巡視番自己嘅廣告。

next 1/1 pre

林峯現身喇!

next 1/1 pre

出發去買飛。

next 1/1 pre

買飛先。

next 1/1 pre

識唔識買呀?

next 1/1 pre

林峯勁耐冇搭過港鐵,依家入閘要嘟卡都唔知。

next 1/1 pre

林峯個樣勁興奮。

next 1/1 pre

反拍番粉絲。

next 1/1 pre

勁多人影佢相呀!

next 1/1 pre

超多人。

next 1/1 pre

見到自己廣告喇,睇佢個樣,就知道好滿意

next 1/1 pre

一貫chok「峯」!

next 1/1 pre

呢位粉絲影到靚相!

next 1/1 pre

仲預告有更近距離接觸!

next 1/1 pre

歌手林峯將於4月29日至5月1日第五度登上紅館,舉行《瑞士依波路表160週年呈獻 Heart Attack林峯演唱會》,為此英皇特意豪擲逾7位數字金額進行一連串宣傳,除了買下紅隧入口的大型廣告牌外,更在港、九、新界沿線港鐵站買下約200塊廣告牌。而平時以私家車代步的林峯今日微服出巡,快閃殺入旺角、金鐘及中環港鐵站巡視演唱會廣告牌,期間更一度引來近百途人圍觀,場面墟冚!

約下午四時,乘搭保姆車的林峯來到人多擠迫的旺角,之後他行到港鐵站,途人即刻聞「峯」而至,難得看到林峯平民化搭港鐵,眾人紛紛舉機狂拍。之後林峯掏錢買車票,買完更一度忘記拿零錢,十分搞笑,更笑言:「乜依家啲飛厚咗咁多!」到入閘時,很久沒有搭港鐵的林峯搞笑地不知道新款單程票可以嘟卡,還以為可以插卡,埸面搞笑!之後他行去月台等車,途人見狀立即喪跟兼影相,最高峰時更引來近百男女老幼途人圍觀。接着他乘車前往金鐘,途人亦跟在一起,人多到迫爆成卡車廂。

乘車期間林峯又化身「有求必應黃大仙」,不停跟粉絲自拍和傾偈,十分親民,他又擺出Chok樣和Cute樣,氹得粉絲十分開心。期間他又拿起工作人員相機反拍粉絲,十分占調皮,而細心的他又提醒大家不要只顧影相,小心跌倒。然後他乘車到中環,出閘時他又再次化身「大鄉里」,猶豫一會不知應否嘟卡還是插卡,場面惹笑。

林峯受訪時佢表示以前返學放學會搭港鐵,但對上一次搭港鐵已是起碼5年前的事,講到今次再搭,他自嘲是「大鄉里出城」:「唔知新地鐵(港鐵)飛原來可以嘟,仲以為點解冇位入!同埋發覺通風系統好咗,亦多咗好多嘢食鋪頭。今次同fans近距離接觸好開心同好突然,不過我會留更多近距離接觸畀演唱會入場嘅所有朋友。(好似頭先咁近?)可能會近好多,買飛入場仲唔近啲?每年都希望可以同fans嘅距離愈拉愈近。」對於他在短短約45分鐘內反轉旺角、金鐘及中環,更被多人圍觀,他坦言沒有被嚇窒:「大家都守秩序。(以後搭多啲港鐵?)不嬲想搭多啲公共交通工具,但只係工作安排唔方便,其實自己都鍾意周圍行街,都會行街市,好多街坊都見到我。(邊到可以野生捕獲你?)港島區比較多出現,因為由細到大住港島,九龍唔多熟路。(下次再搞快閃?)都幾好,自己都鍾意生活化嘅嘢,唔係淨係銀幕或台上先可以見到我哋,可以同大家拉近啲距離,當街坊咁樣。」他亦表示演唱會剛開始接受信用卡優先訂票:「情況聽講都賣得唔錯,多謝大家支持,希望嚟緊可以大家多啲見面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!