網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月24日 星期日

溫拿不和?阿倫爆陳友畀隊友兜槌打面 __,陳友,譚詠麟,阿倫,溫拿,

阿倫突然爆大鑊,話阿強曾經郁手打陳友,好似打詠春咁係咁打陳友塊面。next1/1pre阿倫(中)講到繪影繪聲隻手係咁揈,受害人陳友(右)個樣就勁無奈。next1/1pre阿倫就同阿強講,出手打人就一定唔啱,不過好兄弟無隔夜仇嘅。next1/1pre溫拿早前曾面臨解散,好彩最後傾得掂,阿倫搞笑話唔係就要好似SMAP咁鞠躬道歉。next1/1pre阿B話五兄弟可以互相包容唔會咁易解散。next1/1p ...


阿倫突然爆大鑊,話阿強曾經郁手打陳友,好似打詠春咁係咁打陳友塊面。

next 1/1 pre

阿倫(中)講到繪影繪聲隻手係咁揈,受害人陳友(右)個樣就勁無奈。

next 1/1 pre

阿倫就同阿強講,出手打人就一定唔啱,不過好兄弟無隔夜仇嘅。

next 1/1 pre

溫拿早前曾面臨解散,好彩最後傾得掂,阿倫搞笑話唔係就要好似SMAP咁鞠躬道歉。

next 1/1 pre

阿B話五兄弟可以互相包容唔會咁易解散。

next 1/1 pre

溫拿五子為新碟《溫拿精神》舉行宣傳活動。

next 1/1 pre

阿倫企喺張櫈上面派揮春。

next 1/1 pre

SMAP鞠躬道歉(資料圖片)

next 1/1 pre

溫拿五子為新碟《溫拿精神》新曲加精選在火鍋店舉行宣傳活動,席上與眾同樂,五子食火鍋之餘,又向現場數十食客大派溫拿的新年揮春,譚詠麟(阿倫)更開心到企喺櫈上高舉有溫拿樣的揮春,而食客爭相搶揮春,又瘋狂集溫拿郵,場面熱鬧,而鍾鎮濤(阿B)大受女歌迷歡迎,狂捉住阿B影相傾偈。

冇解散謝天謝地

講及日本天團SMAP早前傳解散,但後在其節目中鞠躬道歉表示不解散,問到阿倫去年底亦曾傳溫拿將解散,對此事有何看法?阿倫即謂謝天謝地:「否則我哋又要寫道歉信,好在健仔(彭健新)肯聽我哋講。」又指溫拿跟SMAP不同,因為溫拿是食蒸火鍋,佢哋食壽司同wasabi,加上溫拿感情深厚,簡直蒸到熟晒。陳友又補充溫拿不解band是因五年才聚首一次,彼此有空間做自己事,加上沒利益衝突。阿B又話正如他的歌,大家可以互相包容。

阿倫爆大鑊

問到五人中誰最麻煩?阿倫爆料是陳友及葉智強,話幾十年前(1978年)拍吳宇森的電影《追趕跑跳碰》時,阿強曾疑掌摑陳友?「阿強好似葉問上身,喺陳友面度打詠春。」阿強解釋當年拍戲時拍到發脾氣,又熱又攰,加上身痕所致,阿倫指所說千真萬確,吳宇森可做證,問陳友當年可有嬲?他謂:「嬲㗎,不過嬲完有飯食,食得好冧𠻹。」問誰做和事佬?阿倫自認出頭擺平說:「仲有邊個呀?兄弟嚟,唔會放喺心中,發生咗就係發生咗。」問誰不對?阿倫直指阿強:「出手打人一定唔啱啦,阿強,所以咪要請人食飯囉,不過冇隔夜仇嘅。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!