網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月24日 星期日

星爺拒絕僭建 錢國偉:啲女叫佢落手摸 __,星爺,錢國偉,周星馳,

錢國偉話周星馳本身其實唔係太難頂,不過難頂在佢要求太高,好似平時喺香港三、四十日就拍完嘅戲,星爺要拍足百幾、二百日,就連影一個老臨背影嘅shot,佢都可以拍足兩、三個鐘先收貨。除咗時間長,Wilson仲話天氣凍到死嘅時候,星爺先嚟拍落水戲,有份客串嘅佢落完水都病咗幾日。星爺有咁高成就,全因為佢要求高,所以喺選角方面,佢都要揀最pure最ture嘅。對此,錢國偉話:「星爺很注重女角有沒有人工成份,佢 ...




錢國偉話周星馳本身其實唔係太難頂,不過難頂在佢要求太高,好似平時喺香港三、四十日就拍完嘅戲,星爺要拍足百幾、二百日,就連影一個老臨背影嘅shot,佢都可以拍足兩、三個鐘先收貨。除咗時間長,Wilson仲話天氣凍到死嘅時候,星爺先嚟拍落水戲,有份客串嘅佢落完水都病咗幾日。

星爺有咁高成就,全因為佢要求高,所以喺選角方面,佢都要揀最pure最ture嘅。對此,錢國偉話:「星爺很注重女角有沒有人工成份,佢見每位女演員都會問:『你有否僭建?有沒有不是天然的?鼻是不是真的?』那些女角都會叫他摸,證實是天然的。」咁講法,女主角林允即係無整過容啦,所以Wilson大讚對方好清純,可以素顏落水拍嘢。

另外,Kabby、寸嘴Barbie同埋松岡李那好似有份演出架喎,佢哋都無加建?戲份又多唔多先?Wilson表示:「大部分來試,試到最後階段那些都是相對天然。其實入圍那十多個都有份演出的,當然是有多有少。松岡有少少奸角,劇情不可以透露,要大家去看戲。」

鍾意就快D Share啦!